Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Otwarcie trzeciego oka
Hatha Joga
Opis
Hatha-joga to część filozoficznego systemu joginów, która zajmuje się fizyczną stroną człowieka. Jej przedmiotem jest troska o ciało fizyczne, zdrowie i siłę, a także o to wszystko, co sprzyja podtrzymywaniu w człowieku naturalnego i normalnego stanu zdrowia. Uczy trybu życia prowadzącego do zdrowego ciała, co jest podstawą do pracy duchowej i stworzenia dostojnej siedziby dla nieśmiertelnego ducha. Jest pełna różnych wskazówek, np. między innymi, jak sprowokować do prawidłowego działania wadliwie pracujący organ.
Autor w prostej i jasnej formie wykłada zasady Hatha-jogi, a także przytacza rozwinięte przez nią przepisy na zdrowie. Każdy przepis zostaje dokładnie wytłumaczony. Autor używając terminologii fizjologów zachodnich objaśnia różne funkcje ciała i wskazuje na zgodne z naturą metody dbania o nie. Dzieło to ma pomagać ludziom w osiągnięciu ideału człowieczeństwa naturalnego. Sposoby poprawiające stopień zdrowia u człowieka zdrowego mogą oczywiście również wzmocnić organizm chorego.
Hatha-joga głosi tryb życia, który przyniesie pożytek każdemu, kto się do niego zastosuje. Ten tryb życia jest zgodny z naturą i broni metod naturalnych, zwracając się przeciw tym, które powstały pod wpływem naszych sztucznych cywilizacyjnych przyzwyczajeń.
Dane techniczne
Autor | William Walker Atkinson |
Data wydania | 2018 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-60280-14-0 |
Liczba stron | 256 |
Wymiary | 145x205 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.