Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Karty intuicyjne Desire (podręcznik + 35 kart)
- Księga Mirdada. Dziwna opowieść o klasztorze, zwanym niegdyś Arką
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Od lekarza do kucharza
Sekrety mocy mentalnej T. 1
Cena regularna:
29,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
W kolejnych rozdziałach autor przedstawia opracowane przez siebie metody rozpoznawania i stosowania w praktyce tych ukrytych sił. Są to techniki używania aktywnych wyobrażeń, pracy z sugestiami, a także samo uzdrawianie. Ukazany został głębszy wymiar świata wielkich możliwości naszego umysłu, cudownie tajemniczego, który obiecuje coraz to nowe odkrycia w ludzkim dążeniu do poznania siebie.
Wszechświat nie jest martwą materią, pisze autor, jest żywym organizmem, obdarzonym duszą, myślą i wolą. Jest siłą spajającą atomy i cząsteczki, które formują rośliny, zwierzęta i planety, obecną w najmniejszej drobince kosmosu. Tę samą siłę ma w sobie człowiek i może nauczyć się nad nią panować. Może świadomie używać mocy, z której większość istot korzysta bezwiednie. Tym właśnie jest moc mentalna ? umiejętnością rozpoznania zasady kierującej „tajemniczymi siłami” operującymi w wielkim kosmicznym polu energii. Jest to pole zbiorowej świadomości, ocean możliwości, z którego wyłaniają się elementy tego, co nazywamy rzeczywistością materialną. I jeśli połączymy zrozumienie wielkich kosmicznych praw z działaniem ludzkiej woli, możemy zyskać kontrolę nad własnym życiem i losem.
Dane techniczne
Autor | William Walker Atkinson |
Data wydania | 2021, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366388116 |
Liczba stron | 196 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.