Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- RAMTHA Biała Księga
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Nieznany Świat 11/2025 (419)
- Sny. Czego możemy się z nich dowiedzieć?
- Szept Boga. Przesłanie na każdy dzień
Tarot i astrologia w praktyce
Cena regularna:
34,30 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Tarot i astrologia - dwie potężne dziedziny zaliczane do najstarszych sztuk wróżebnych, od wieków otoczone aurą tajemniczości. Jedna - to intuicja i spontaniczność, druga - logika i matematyczna precyzja. Ta pozorna różnica, w przypadku ich połączenia, stanowi jednak o sile, bogactwie i głębi trafnych interpretacji dowolnych wydarzeń z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
Świadomość wzajemnego przenikania obu tych dziedzin pozwala na odnalezienie wielu cech wspólnych: na przykład tarotowe buławy to astrologiczny żywioł ognia, kielichy - wody, miecze - powietrza a pentakle - ziemi.
Poprzez kwadrant żywiołów, zarówno tarot, jak i astrologia opisują wpływy działające we wszechświecie i określają ludzkie usposobienia. Dwa różne sposoby poznawania i rozumienia świata - połączone stanowią niezawodne vademecum, z którym możesz przewidywać przyszłość.
Wykorzystanie doświadczenia autorki, która na co dzień pracuje z obiema tymi dziedzinami, daje gwarancję naprawdę rzetelnego opracowania i pozwoli na osiągnięcie harmonii w życiu osobistym i zawodowym twoim oraz twoich najbliższych.
Autor: Beata Matuszewska
Dane techniczne
| Autor | Beata Matuszewska |
| Data wydania | 2010, Październik |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 978-83-7377-411-7 |
| Liczba stron | 343 |
| Wymiary | 145 x 205 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.