Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Kalendarz Medycyny Naturalnej na 2025 rok. "Poradnik Uzdrawiacza" - Wydanie specjalne
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Czwarty stan skupienia wody. Poza stałym, ciekłym i gazowym
- Historie duchowe przypadkowych osób
- Inne światy. Przygotowanie do kontaktu
Tarot i astrologia w praktyce
Cena regularna:
34,30 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Tarot i astrologia - dwie potężne dziedziny zaliczane do najstarszych sztuk wróżebnych, od wieków otoczone aurą tajemniczości. Jedna - to intuicja i spontaniczność, druga - logika i matematyczna precyzja. Ta pozorna różnica, w przypadku ich połączenia, stanowi jednak o sile, bogactwie i głębi trafnych interpretacji dowolnych wydarzeń z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
Świadomość wzajemnego przenikania obu tych dziedzin pozwala na odnalezienie wielu cech wspólnych: na przykład tarotowe buławy to astrologiczny żywioł ognia, kielichy - wody, miecze - powietrza a pentakle - ziemi.
Poprzez kwadrant żywiołów, zarówno tarot, jak i astrologia opisują wpływy działające we wszechświecie i określają ludzkie usposobienia. Dwa różne sposoby poznawania i rozumienia świata - połączone stanowią niezawodne vademecum, z którym możesz przewidywać przyszłość.
Wykorzystanie doświadczenia autorki, która na co dzień pracuje z obiema tymi dziedzinami, daje gwarancję naprawdę rzetelnego opracowania i pozwoli na osiągnięcie harmonii w życiu osobistym i zawodowym twoim oraz twoich najbliższych.
Autor: Beata Matuszewska
Dane techniczne
Autor | Beata Matuszewska |
Data wydania | 2010, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7377-411-7 |
Liczba stron | 343 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.