
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Medytacje. Dobra Karma
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Prenumerata NŚ 2023 (II półrocze - Polska)
- Harmonia i zdrowie
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
Tarot i astrologia w praktyce
towar niedostępny






Opis
Tarot i astrologia - dwie potężne dziedziny zaliczane do najstarszych sztuk wróżebnych, od wieków otoczone aurą tajemniczości. Jedna - to intuicja i spontaniczność, druga - logika i matematyczna precyzja. Ta pozorna różnica, w przypadku ich połączenia, stanowi jednak o sile, bogactwie i głębi trafnych interpretacji dowolnych wydarzeń z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
Świadomość wzajemnego przenikania obu tych dziedzin pozwala na odnalezienie wielu cech wspólnych: na przykład tarotowe buławy to astrologiczny żywioł ognia, kielichy - wody, miecze - powietrza a pentakle - ziemi.
Poprzez kwadrant żywiołów, zarówno tarot, jak i astrologia opisują wpływy działające we wszechświecie i określają ludzkie usposobienia. Dwa różne sposoby poznawania i rozumienia świata - połączone stanowią niezawodne vademecum, z którym możesz przewidywać przyszłość.
Wykorzystanie doświadczenia autorki, która na co dzień pracuje z obiema tymi dziedzinami, daje gwarancję naprawdę rzetelnego opracowania i pozwoli na osiągnięcie harmonii w życiu osobistym i zawodowym twoim oraz twoich najbliższych.
Autor: Beata Matuszewska
Dane techniczne
Autor | Beata Matuszewska |
Data wydania | 2010, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7377-411-7 |
Liczba stron | 343 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.