
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Historia ewolucji świadomości
- Prawa ewolucji świadomości
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Sirius-D Classic (100g)
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznany Świat 03/2025 (411)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Karty Numerologii Karmicznej (38 Kart + książeczka)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
Twoja niewidzialna Moc
Cena regularna:
34,00 zł
towar niedostępny






Opis
W książce tej chodzi o to, by zrozumieć prawo wizualizacji i praktycznie wykorzystywać tę wiedzę w dowolnym obszarze życia, który pragniemy rozwinąć lub zmienić. To najpotężniejsze i najpopularniejsze dzieło autorki, która była jedyną osobistą uczennicą Thomasa Trowarda, mistrza „nauki mentalnej”.
Książka została napisana w celu przekazania czytelnikowi klucza do spełniania pragnień i wyjaśnienia, że trzeba ze swojej świadomości całkowicie wygnać lęk, by móc wejść w posiadanie rzeczy, o których marzymy. To potężny, a zarazem jasny i łatwy przewodnik. Uczy jak korzystać z mocy wizualizacji oraz innych procesów, aby zmienić swoje życie. Musimy zrozumieć, że nasz umysł jest ośrodkiem, w którym i poprzez który działa „wszelka Moc, jaka istnieje”, która czeka jedynie na nadanie Jej kierunku, dzięki czemu może Ona podjąć konkretne działanie – manifestację w namacalnej formie.
Genevieve Behrend mówi: „Każdy z nas posiada większą moc i wspanialsze możliwości, niż jesteśmy to sobie w stanie wyobrazić, a wizualizacja jest jedną z największych z nich. Wprowadza ona dodatkowe możliwości do naszego postrzegania. Jeżeli zatrzymamy się na chwilę i zastanowimy się, jak to jest, że kosmos w ogóle istnieje, to szybko zdamy sobie sprawę, że musi być on wynikiem działania umysłu”.
Dane techniczne
Autor | Genevieve Behrend |
Data wydania | 2023, Lipiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366388758 |
Liczba stron | 92 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.