Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Uśmiech nieśmiertelności
Ukryta twarz - Wywiad z Carlosem Castanedą
Cena regularna:
24,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Nie wiadomo nawet, kiedy tak naprawdę się urodził. Twierdził, że w Brazylii w roku 1931. W amerykańskiej kartotece imigracyjnej dane są jednak inne: Peru, 1925. Nieważne. Naprawdę ważna jest tylko Ścieżka Obdarzona Sercem, którą nam pokazał i którą, teraz – na tyle na ile potrafimy – wędrujemy przed siebie, rozglądając się wokół z zapartym, naprawdę zapartym tchem.
Właśnie dlatego Ukryta Twarz. I właśnie dlatego ta rozmowa jest tak istotna. Romanowi Warszewskiemu – autorowi takich książek, jak: Tajna misja – El Dorado, Skrzydlaci Ludzie z Nazca czy Pokażcie mi brzuch terrorystki – jako jedynemu Polakowi w połowie lat 80. udało się przeprowadzić obszerny wywiad, w którym Castaneda przynajmniej częściowo odsłonił tak starannie skrywane oblicze. Co innego bowiem, gdy nawet najbardziej kompetentny komentator dzieła Castanedy stwierdza: nasz rozum jest jedną z alternatyw postrzegania świata, a co innego, gdy te słowa padają z ust Mistrza. Wtedy – jak on sam to zwykł nazywać – są to Mocne Słowa, Słowa, Które Docierają Tam, Dokąd Mają Trafić.
Posłuchajmy Mocnych Słów Carlosa Castanedy, który – jak ustalił Warszewski – tak naprawdę nazywał się... Cesar Arana!
Autor: Roman Warszewski
Dane techniczne
Autor | Roman Warszewski |
Data wydania | 2005, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 83-89375-85-0 |
Liczba stron | 116 |
Wymiary | 120 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.