Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Tajemnice aury ludzkiej
- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- RAMTHA Biała Księga
Wahadło Biosteron
Opis
Wahadło ma zastosowanie w profilaktyce i wspomaganiu leczenia:
- osteoporozy, zwiększa gęstość kości,
- obniża poziom cholesterolu (działa przeciwmiażdżycowo),
- układu odpornościowego,
- likwiduje uczucie nadmiernego zmęczenia,
- zwiększa wrażliwość tkanek na insulinę, poprawia tolerancję glukozy i przeciwdziała rozwojowi otyłości i cukrzycy,
- wydłuża znacznie czas trwania fazy snu REM, koniecznej dla prawidłowego wypoczynku nocnego,
- zwiększa odporność na stres,
- przywraca lub pobudza życie seksualne człowieka,
- opóźnia proces starzenia się.
Sposób użycia.
Przed użyciem należy wahadło odpromieniować uderzając lekko o jakiś przedmiot. Następnie trzymając za sznurek (na długości swojego promienia), umieszczamy je nad chorym organem, nad splotem słonecznym lub nad wewnętrzną stroną dłoni (receptorami).
Wydajemy polecenie mentalne: „Nadaj tyle wibracji leczniczych ile jest potrzeba dla mnie do poprawienia stanu zdrowia.”
Czas pracy dyktuje samo wahadło. Całkowite zatrzymanie oznacza koniec pracy.
Wahadłem oddziałujemy na siebie lub inną osobę w zależności od indywidualnych potrzeb (od jednego do trzech razy dziennie).
Ważne jest, że przesyłając wibracje nie istnieje ryzyko przedawkowania preparatu.
(Opr. Pracownia „Baj”)
Uwaga.
Stosowanie wahadła nie może nigdy zastępować konsultacji lekarskiej i klasycznych metod leczenia!
Stanowi ono zawsze jedynie działanie pomocnicze, uzupełniające, profilaktyczne oraz wzmacniające skuteczność terapii medycznej.
Dane techniczne
Tagi | radiestezja |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.