Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Apteka Pana Boga. Porady i praktyka stosowania ziół leczniczych
- RAMTHA Biała Księga
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Tajemnice aury ludzkiej
- Witamina B12 Metylokobalamina (30 kapsułek)
Wahadło Sb (antymon)
Opis
Zaburzenia metaboliczne, nowotwory, antybakteryjne, przeciwwirusowe.
Pierwiastek zaliczany do grupy mikroelementów stanowiących składnik organizmu człowieka. Jego rola i znaczenie dla organizmu nie jest jeszcze przez naukę w pełni poznane. Wiadomo, że pełni wiele funkcji w metabolizmie naszego ustroju.
Wahadło stosuje się w zapobieganiu i leczeniu:
- wielu postaci chorób nowotworowych
- wczesnych postaci AIDS
- chorób spowodowanych przez wirusy i bakterie
- do sprawdzania i regulacji poziomu Antymonu w organizmie
Sposób użycia.
Przed użyciem należy wahadło odpromieniować uderzając lekko o jakiś przedmiot. Następnie trzymając za sznurek (na długości swojego promienia), umieszczamy je nad chorym organem, nad splotem słonecznym lub nad wewnętrzną stroną dłoni (receptorami).
Wydajemy polecenie mentalne: „Nadaj tyle wibracji leczniczych ile jest potrzeba dla mnie do poprawienia stanu zdrowia.”
Czas pracy dyktuje samo wahadło. Całkowite zatrzymanie oznacza koniec pracy.
Wahadłem oddziałujemy na siebie lub inną osobę w zależności od indywidualnych potrzeb (od jednego do trzech razy dziennie).
Ważne jest, że przesyłając wibracje nie istnieje ryzyko przedawkowania preparatu.
(Opr. Pracownia „Baj”)
Uwaga.
Stosowanie wahadła nie może nigdy zastępować konsultacji lekarskiej i klasycznych metod leczenia!
Stanowi ono zawsze jedynie działanie pomocnicze, uzupełniające, profilaktyczne oraz wzmacniające skuteczność terapii medycznej.
Dane techniczne
Tagi | radiestezja |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.