Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Przemiana Ludzi i Ziemi. Rekalibracja
- Czas przejścia. Od istoty ludzkiej do istoty światła
- Piramida Horyzont Hufu
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- Anastazja cz. 1
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o życiu po życiu
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Światowej sławy medium udziela odpowiedzi na ponad 60 najważniejszych i nurtujących każdego z nas pytań dotyczących życia po życiu!
Czy życie pozagrobowe naprawdę istnieje? Jak jest po drugiej stronie? Czy duchy nadal czują do nas miłość? Czy potwierdzają istnienie Boga? Jeżeli moi bliscy przejdą reinkarnację przed moją śmiercią, czy stracimy okazję do spotkania się w zaświatach?
Hollister Rand, po ponad dwudziestu pięciu latach niesienia pociechy dziesiątkom tysięcy ludzi cierpiących po stracie najbliższych, dzieli się z czytelnikami swoją niesamowitą wiedzą i doświadczeniem. W tej wyjątkowej książce, zawierającej wyczerpujące odpowiedzi na nawet najbardziej wnikliwe pytania, medium zabiera nas w otwierającą oczy podróż w zaświaty.
Z serdeczną szczerością oferuje jasny i podnoszący na duchu pogląd na temat życia po życiu. Cierpliwie i z wyrozumiałością podpowiada, jak kierować swoim życiem, mając na uwadze wieczność. W coraz bardziej niepewnym świecie jest tylko jedna gwarancja: wszyscy kiedyś zakończymy naszą obecność tutaj, na Ziemi. Dzięki charakterystycznemu humorowi i autentyczności w odniesieniu do własnej podróży duchowej kobieta zapewnia pocieszenie, wlewając w czytelnika entuzjazm i spokój.
Dane techniczne
Autor | Hollister Rand |
Tłumacz | Bartłomiej Kotarski |
Data wydania | 2021, Sierpień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366967212 |
Liczba stron | 336 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
tagi | życie po życiu |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.