Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
- Narum Plus 150 mg (30 kapsułek)
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Karty Numerologii Karmicznej (38 Kart + książeczka)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- Cukier Morwa (60 kapsułek)
- MultiMinerały
- Atlas Istot Pozaiziemskich
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
Uwolnienie. Dobra karma
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
5
Opis
"Uwolnienie. Dobra Karma" - to trzecia część serii, która poprzez praktykę duchową tworzy Dobrą Karmę. Medytacje i wspomnienia reinkarnacyjne - prawdziwe opowieści o Słowianach i żeńskich Kapłankach Jasnej Mocy.
Małgorzata Brzoza – Pierwsza Dama Polskiej Numerologii, w latach 90. ub. w. wyróżniona przez miesięcznik NIEZNANY ŚWIAT odznaczeniem Piramidy Słońca – to popularyzatorka wiedzy o numerologii oraz szeroko pojętych wyższych, duchowych wartości uniwersalnych, a także autorka poczytnych książek. Znana jest z licznych artykułów prasowych, audycji radiowych i telewizyjnych. Od 1997 r. prowadzi kursy, warsztaty i wykłady m.in. z Numerologii Karmicznej, Kodów Reinkarnacji, Białej Magii Słowa i Dźwięku.
Uprawia numerologię humanistyczną, wyspecjalizowaną w psychoanalitycznym zrozumieniu nawyków człowieka, wyniesionych z dzieciństwa i poprzednich wcieleń. Specjalizuje się w interpretacji lekcji z minionych żywotów, zapisanych w dacie urodzenia, imionach i nazwiskach, zaplanowanych na aktualne życie dla konkretnej osoby. Uczy odczytywać karmę osobistą i dziedzictwo karmy rodu. Ukazuje nowatorskie i wyjątkowo trafne interpretacje numerologiczne o głębokich walorach psychoterapeutycznych.
Dane techniczne
| Autor | Małgorzata Brzoza |
| Data wydania | 2025, Październik |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 9788395282027 |
| Liczba stron | 170 |
| Wymiary | 125 x 185 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.