Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Narum 500 mg (30 tabletek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- AP MIST Rosarium (100 ml)
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
Zachwyć się! Naucz się medytować od wielkich filozofów
Cena regularna:
44,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Radość i spokój na co dzień
Pełne lekkości, radosne i medytacyjne życie jest możliwe! Praktykowali je Marek Aureliusz, Budda, Epikur czy Laozi, na długo przed tym, zanim pojawiły się kursy mindfulness.
W chaosie codziennego życia łatwo poddać się toksycznym myślom i zdarzeniom, które nas wypalają, przygnębiają i wpędzają w choroby. A w szkole nie uczono nas, jak dbać o myśli i uwagę.
Dzięki tej książce dowiesz się, co odkryli i jak medytowali wielcy filozofowie. Najpierw nauczysz się zamieniać mętlik w głowie w uważne bycie tu i teraz. Potem przestaniesz tak łatwo ulegać nudzie i rozdrażnieniu. Aż w końcu odkryjesz, że każdego dnia zachwycasz się czymś, czego wcześniej nawet nie dostrzegałeś.
Posłuchaj filozofów i przebudź się do życia w zachwycie i zdziwieniu.
Marcin Fabjański, filozof i popularyzator medytacji, założyciel szkoły filozoficznej we Włoszech, autor bestsellerów takich jak Uwolnij się! czy Stoicyzm uliczny, w swojej najnowszej książce proponuje nam nowatorskie podejście do medytacji. Czerpiąc z mądrości filozofów i ze swojego wieloletniego doświadczenia, wzbogacił tekst o dziesięć praktycznych ćwiczeń medytacyjnych.
Dane techniczne
Autor | Marcin Fabjański |
Data wydania | 2022, Kwiecień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788324074129 |
Liczba stron | 240 |
Wymiary | 130 x 200 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.