
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Zagraniczna)
- Acerola (100 tabletek)
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Christina. Nieposłuszeństwo miłości
- Płomienna Gwiazda. Wyzwolenie Tom 1-2 (oprawa miękka)
- Medytacje. Dobra Karma
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości cz.2
- Narum Plus 150 mg (30 kapsułek)
Zmiana świadomości
Cena regularna:
38,00 zł
towar niedostępny






Opis
Moje książki zawierają dosyć zaskakujące informacje, które nie są tak łatwe do zrozumienia. W swoich książkach staram się maksymalnie uprościć i skondensować informacje – czasem precyzując, czasem powtarzając, czasem rozpatrując sytuację z różnych stron. W tej książce, odpowiadając na listy Czytelników, starałem się łączyć wiedzę o prawach wszechświata, najbardziej ogólne informacje – z indywidualnym podejściem do każdej osoby. Komunikacja z Czytelnikami często daje realne rezultaty, czasem zupełnie niespodziewane. Kiedy u człowieka i jego dzieci zmienia się charakter i los, to jest to dla mnie wielka radość. Chciałbym podzielić się tą radością z Czytelnikami i mam nadzieję, że ta książka pomoże wielu w rozwoju i poznaniu świata, w zmianie charakteru, polepszeniu losu, przezwyciężeniu chorób i innych problemów.
„Miłość w duszy jest wewnętrzną akceptacją tego, co się wydarzyło i dzieje; jest to wolność, niezależność od świadomości i od przyszłości; jest to hojność, nieobraźliwość, niepamiętliwość; jest to humor i nieprzywiązanie; to rozumienie i troska o innych, ale także dbanie o siebie”.
„Wdzięczność jest jedną z form miłości. Im częściej dziękujemy, tym częściej w naszej duszy zapala się miłość”.
Dane techniczne
Autor | Alina Lużyńska |
Data wydania | 2020, Styczeń |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366034297 |
Liczba stron | 190 |
Wymiary | 130 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.