Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Kalendarz Medycyny Naturalnej na 2025 rok. "Poradnik Uzdrawiacza" - Wydanie specjalne
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Historie duchowe przypadkowych osób
- AP BIOAKTIV KOLAGEN + (50 ml)
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Nic wielkiego. Ciało a dotyk
Zmień swój umysł
Cena regularna:
44,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Rozwijając techniki przedstawione w poprzedniej książce Samouzdrawianie poprzez podnoszenie wibracji, RJ Spina dzieli się kolejnymi praktycznymi odkryciami z zakresu pracy w wyższych częstotliwościach. Stosowanie ich pozwoli ci uwolnić się od stresu, wątpliwości oraz niskiej energii, które blokują twoją radość i wpływają negatywnie na jakość życia.
Przedstawione tu informacje pomagają przemodelować podświadomy umysł i przywrócić równowagę energetyczną. Dzięki 14-dniowym ćwiczeniom poznasz swoje mentalne programy, które na ciebie wpływają. Seria pytań autorefleksyjnych pozwoli ci odkryć prosty, lecz niezwykle potężny system diagnostyki energetycznej.
To zapewni pełną jasność odnośnie do tego, co zwiększa lub zmniejsza twoje konto energetyczne, a co za tym idzie – decyduje o jakości twojego życia. RJ Spina towarzyszy ci na każdym etapie, oferując medytacje, praktyki uważności i wiele innych. Pokaże ci, jak nie tylko poznać prawdziwego siebie, ale także wyrazić się poprzez działania, które łatwo wkomponować w codzienne życie.
Dzięki tej książce doświadczysz większej samoświadomości, wiary w siebie i wolności.
Dane techniczne
Autor | RJ Spina |
Tłumacz | Joanna Stępień |
Data wydania | 2024, Kwiecień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788375799163 |
Liczba stron | 216 |
Wymiary | 155 x 225 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.