Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- RAMTHA Biała Księga
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- Karty Numerologii Karmicznej (38 Kart + książeczka)
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Uwolnienie. Dobra karma
- Atlas Istot Pozaiziemskich
7-dniowa oczyszczająca dieta octowa. Jak szybko i skutecznie stracić na wadze, stosując ocet jabłkowy
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Jak korzystać z dobrodziejstw octu jabłkowego w sposób bezpieczny i skuteczny? Dlaczego picie octu stało się w ostatnich latach tak popularne i jakie płyną z niego korzyści dla zdrowia i samopoczucia? 7 dni – tyle czasu potrzebujesz, aby zauważyć pierwsze efekty stosowania octu jabłkowego.
J.J. Smith, specjalistka w dziedzinie żywienia i medycyny naturalnej, przedstawia nowy i prosty detoks, który usunie z twojego organizmu niechciany tłuszcz i bakterie, zapewni ci energię oraz pomoże systematycznie tracić na wadze.
Dzięki jej wskazówkom dowiesz się, jak stosować ocet jabłkowy, aby skutecznie:
przygotować się do 7-dniowej diety oczyszczającej;
obniżyć wagę bez utraty tkanki mięśniowej;
przejąć kontrolę nad zachciankami na słodycze, cukier i węglowodany;
poprawić kondycję skóry;
zwiększyć poziom energii i polepszyć jakość snu.
Dowiesz się również, jakich skutków ubocznych możesz się spodziewać oraz jak sobie z nimi radzić. Podążając według wskazówek autorki, zastosujesz kurację octem jabłkowym z rozsądkiem i zapewnisz sobie gwarantowane efekty.
Dane techniczne
| Autor | J.J.Smith |
| Tłumacz | Bartłomiej Kotarski |
| Data wydania | 2022, Maj |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 9788367137157 |
| Liczba stron | 222 |
| Wymiary | 145 x 205 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.