
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Zagraniczna)
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Acerola (100 tabletek)
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Płomienna Gwiazda. Wyzwolenie Tom 1-2 (oprawa miękka)
- Nieznany Świat 12/2023 (396)
- Przemiana Ludzi i Ziemi. Rekalibracja
- Odpowiedź
Depresja. Jedzenie, które leczy
Cena regularna:
49,90 zł
towar niedostępny






Opis
Jak wspomóc ciało i umysł, aby jak najdłużej cieszyć się zdrowiem i szczęściem?
Depresja jest jedną z najczęściej występujących chorób na świecie. Według statystyk WHO w 2017 r. na świecie cierpiało na nią około 350 mln osób. Polskie statystyki mówią o 1,5 mln osób. Jak w naturalny sposób możemy zapobiegać depresji, jak wspomagać organizm w czasie choroby? Na te pytania odpowiadają Karolina i Maciej Szaciłło, autorzy książki.
Korzystając z najstarszego systemu medycznego ajurwedy oraz współczesnej dietetyki, autorzy radzą, w jaki sposób przeciwdziałać depresji, jak podnieść życiową energię oraz jak odróżnić depresję od okresowego spadku nastroju.
W książce Depresja. Jedzenie, które leczy znajdziesz m.in.:
• 80 przepisów na główne posiłki i przekąski, a także kiszonki, mieszanki przypraw, naturalne suplementy oraz napoje podnoszące poziom energii,
• książkę uzupełniają przykłady technik oddechowych, medytacji oraz zabiegów olejowych.
Karolina i Maciej Szaciłło
Eksperci od zdrowego żywienia oraz ekologicznego trybu życia. Wspólnie prowadzą szkolenia oraz warsztaty zdrowego odżywiania, a także medytacji. Są autorami popularnych poradników dietetycznych, m.in. Jedzenie, które leczy, Zdrowa tarczyca, Dieta Raw Food, Zdrowa tarczyca, Para w kuchni.
Dane techniczne
Autor | Karolina i Maciej Szaciłło |
Data wydania | sierpień 2018 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-8132-044-3 |
Liczba stron | 49,90 |
Wymiary | 195x245 |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.