
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Książka o tabu na drodze do samopoznania
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Tajne stowarzyszenia 3 - Wojna wolnomularzy. Wysoki hierarcha wolnomurarski ujawnia
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Pasta do zębów Dabur Herbal z aloesem (100ml )
- Autoterapia dzieci w opowiadaniach. Mam moc wyzdrowieć
Emma wchodzi do Lasu. Część I Początek i Święto Anuka
Cena regularna:
40,00 zł
towar niedostępny






Opis
„Emma wchodzi do lasu” to książka wielowymiarowa. Dla jednych będzie trzymającą w napięciu książką przygodową, dla innych echem pradawnych legend szamańskich, którymi inspirowała się autorka, pisząc tę opowieść. Niektórzy potraktują ją jak podręcznik do odzyskania własnej woli i duszy. Wszystko zależy od świadomości czytelnika. Dla wszystkich z pewnością będzie bramą, wejściem wgłąb nowego świata, którego źródła tkwią w najdalszych czasach Ziemi i jej duchów.
Dora Rosłońska – autorka książki „Przebudzenie Lisicy. Uświadomienie własnej kobiecości dzięki Zwierzętom Mocy”, bajki dla dzieci „Kto spełnia marzenia w lesie” oraz “Emma wchodzi do lasu” . Scenarzystka i dziennikarka, tłumaczka książek Sandry Ingerman i Kieshy Crowther na język polski. Od lat zgłębia prawdy i metody szamanizmu, które wykorzystuje we współczesnym życiu, by pomagać sobie i innym odkryć naturalny potencjał kreacji i wiary we własne możliwości. Propaguje kontakt ze Zwierzętami Mocy i czerpaniu z ich mądrości i wsparcia w codziennym życiu. Uczestniczka warsztatu Practical Shamanism Building Your Connection To Spirit w UK pod okiem Maxine Smillie.
Dane techniczne
Autor | Dora Rosłońska |
Data wydania | 2020, Luty |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366034310 |
Liczba stron | 254 |
Wymiary | 130 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.