Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Polski Tarot - wersja czarno-biała. 78 kart i instrukcja,
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Narum Fast - metabiotyk 200 mg, (30 kapsułek)
Inteligencja serca + płyta CD. Jak otworzyć serce i doświadczyć miłości
Cena regularna:
34,30 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Czy to przypadek, że wiele kultur uważa serce za miejsce, z którego czerpiemy pokłady miłości? Jakie sekrety tego niezwykłego narządu odkryli amerykańscy naukowcy z Instytutu HeartMath?
Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w pierwszej w Polsce książce dotyczącej inteligencji serca. Udowadnia ona, że serce ma własną, niezależną od mózgu inteligencję, z której może korzystać każdy z nas. Pole elektromagnetyczne serca ma wpływ na stan naszego zdrowia, samopoczucie, a nawet na sprawność systemu immunologicznego.
Autorka zdradza, jak rozpoznać kiedy serce jest „zamknięte” i w jaki sposób ponownie je „otworzyć”. Zgłębia sekrety relacji uczuciowych, wyjaśnia jakie są etapy każdego związku oraz ujawnia przyczyny lęku przed bliskością i emocjonalnym otwarciem. Prezentuje szereg porad, które pomogą uzdrowić złamane serce po rozstaniu, pokochać siebie i otworzyć się na nową relacją.
Zawarte w książce ćwiczenia nauczą Cię jak rozwijać tę inteligencję i doświadczać w życiu miłości. Dołączona do książki płyta CD zawiera prowadzoną przez autorkę medytację oraz trzydzieści pozytywnych afirmacji.
Kieruj się inteligencją serca!
Autor: Dagmara Gmitrzak
Dane techniczne
Autor | Dagmara Gmitrzak |
Data wydania | 2013, Styczeń |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7377-569-5 |
Liczba stron | 204 |
Wymiary | 145 x 165 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.