Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Polski Tarot - wersja czarno-biała. 78 kart i instrukcja,
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Narum Fast - metabiotyk 200 mg, (30 kapsułek)
Intuicja - Wiedza wykraczająca ponad logikę
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Tym jest intuicja - dlatego rozum zaprzecza jej istnieniu. Zaprzecza, ponieważ nie jest w stanie jej spotkać. On może jedynie spotkać zdarzenia, które da się podzielić na przyczynę i skutek.
Zgodnie z rozumem istnieją dwa wymiary egzystencji: znany i nieznany. Nieznanym nazywamy to, co jest niepoznane teraz, ale zostanie poznane któregoś dnia. Mistycyzm mówi, że są trzy wymiary: znany, nieznany i niemożliwy do poznania. Przez niemożliwy do poznania mistycy rozumieją wymiar, którego nigdy nie da się poznać.
Intelekt jest związany z tym, co znane i nieznane, i nie ma nic wspólnego z niepoznawalnym.
A intuicja związana jest z niepoznawalnym, z tym, co niemożliwe do poznania. Czas nie ma z tym nic wspólnego - niemożliwość poznania to główna cecha niepoznawalnego. Nie chodzi o to, że narzędzia nie są wystarczające, logika przestarzała, matematyka prymitywna; nie o to chodzi. Podstawową cechą niepoznawalnego jest niepoznawalność; tego nigdy nie da się poznać.
Tak wygląda wymiar intuicji."
(Osho: Intuicja, fragm.)
Autor: Osho
Tłumacz: Magdalena Stefańczuk
Dane techniczne
Autor | Osho |
Tłumacz | Magdalena Stefańczuk |
Data wydania | 2023 |
Numer wydania | 3 |
ISBN | 9788382523904 |
Liczba stron | 192 |
Wymiary | 140 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.