
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Metoda klucza Mistrzów. Wydanie pełne - zawiera wszystkie 28 części
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Umysł na wolności
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Przewodnik po medycynie Chińskiej
- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
Intuicja - Wiedza wykraczająca ponad logikę
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny






Opis
Tym jest intuicja - dlatego rozum zaprzecza jej istnieniu. Zaprzecza, ponieważ nie jest w stanie jej spotkać. On może jedynie spotkać zdarzenia, które da się podzielić na przyczynę i skutek.
Zgodnie z rozumem istnieją dwa wymiary egzystencji: znany i nieznany. Nieznanym nazywamy to, co jest niepoznane teraz, ale zostanie poznane któregoś dnia. Mistycyzm mówi, że są trzy wymiary: znany, nieznany i niemożliwy do poznania. Przez niemożliwy do poznania mistycy rozumieją wymiar, którego nigdy nie da się poznać.
Intelekt jest związany z tym, co znane i nieznane, i nie ma nic wspólnego z niepoznawalnym.
A intuicja związana jest z niepoznawalnym, z tym, co niemożliwe do poznania. Czas nie ma z tym nic wspólnego - niemożliwość poznania to główna cecha niepoznawalnego. Nie chodzi o to, że narzędzia nie są wystarczające, logika przestarzała, matematyka prymitywna; nie o to chodzi. Podstawową cechą niepoznawalnego jest niepoznawalność; tego nigdy nie da się poznać.
Tak wygląda wymiar intuicji."
(Osho: Intuicja, fragm.)
Autor: Osho
Tłumacz: Magdalena Stefańczuk
Dane techniczne
Autor | Osho |
Tłumacz | Magdalena Stefańczuk |
Data wydania | 2023 |
Numer wydania | 3 |
ISBN | 9788382523904 |
Liczba stron | 192 |
Wymiary | 140 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.