
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Historia ewolucji świadomości
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Prawa ewolucji świadomości
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznany Świat 03/2025 (411)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
Żyj według własnych zasad. Czym jest prawdziwy bunt?
Cena regularna:
34,99 zł
towar niedostępny






Opis
Wielu z nas wciąż pamięta lata 60. ubiegłego wieku i ruch hippisowski czy – jak to pięknie nazwaliśmy – epokę dzieci kwiatów. Obecnie, w nowym pokoleniu narasta potrzeba, by zmierzyć się z przestarzałymi strukturami, zbuntować przeciwko brutalnym realiom gospodarczo-politycznym narzuconym przez korporacje, przywrócić znaczenie słowu „wolność”. Każdy buntownik sprzeciwiający się systemowi powinien mieć w sobie świadomość tego, z czym walczy. Trzeba być dobrym obserwatorem, próbować rozumieć rzeczywistość, aby wypracować skuteczne metody podążania w kierunku nowej wizji świata, opartej na miłości i poszanowaniu wartości ludzkich. Buntownik bowiem nie przynależy do żadnego z istniejących systemów – religijnych, społecznych, politycznych. Żyje według własnych zasad.
„Bunt jest czymś indywidualnym, bez przemocy, pokojowym. Wypływa z miłości. Nie jest nastawiony przeciwko czemukolwiek. Koncentruje się na wspieraniu tego, co jest dobre”.
(OSHO)
„Ludzie mogą osiągnąć poczucie szczęścia tylko w jeden sposób: pozostając w zgodzie z samymi sobą. Wtedy poczucie szczęścia, jak wiosna, zaczyna rozkwitać. Stają się pełni życia, sami będąc radosnymi, przynoszą radość wszystkim wkoło. Są jak muzyka, są jak taniec”.
(OSHO)
Dane techniczne
Autor | OSHO |
Tłumacz | Bogusława Jurkevich |
Data wydania | 2016, Kwiecień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788382528589 |
Liczba stron | 224 |
Wymiary | 135 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.