
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Hepa-Complex
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Autobiografia Nikoli Tesli. Moje wynalazki
- Nasz Dom. Życie w świecie duchów
- Prawdziwy Anthony Fauci. Bill Gates, Big Pharma i globalna wojna przeciwko demokracji i zdrowiu publicznemu
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Świetlisty człowiek. Wtajemniczenie we współczesne uzdrawianie. Część I i II
Księga kobiet. Duchowa siła kobiecości
Cena regularna:
34,99 zł
towar niedostępny






Opis
Wbrew temu, co zapowiada tytuł, nie jest to książka o kobietach. A przynajmniej - nie tylko o kobietach, lecz o wszystkim , co się z kobietami wiąże i co jest dla nich ważne. A więc między innymi o miłości, małżeństwie i rodzinie, rodzeniu i wychowaniu dzieci, seksualności, duchowości, samotności, związkach i manipulacji, wolności, wyzwoleniu i zniewoleniu. Zainspirowany pytaniami, które zadawali mu słuchacze i słuchaczki na jego wykładach, Osho przedstawia swoją opinię na wiele tematów. Czyni to we właściwy sobie sposób, stylem obrazowym i pełnym emocji. Czasem jest dowcipny, czasem niezwykłe kategoryczny. To, co mówi, zawsze wynika z jego doświadczenia, z zanurzenia się w życiu, a nie z czysto teoretycznych rozważań, snutych gdzieś na odludziu.
OSHO - charyzmatyczny mistrz duchowy pochodzący z Indii. Znakomity mówca swobodnie posługujący się zarówno wschodnimi tradycjami mistycznymi, jak i zachodnią psychoterapią. Jego nauki dotyczą nie tylko indywidualnego poszukiwania sensu, lecz także najbardziej palących spraw społecznych i politycznych.
Autor: Osho
Tłumacz: Paweł Karpowicz
Dane techniczne
Autor | Osho |
Tłumacz | Paweł Karpowicz |
Data wydania | 2023, Październik |
Numer wydania | 4 |
ISBN | 9788382528503 |
Liczba stron | 244 |
Wymiary | 125 x 195 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.