
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Książka o tabu na drodze do samopoznania
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Tajne stowarzyszenia 3 - Wojna wolnomularzy. Wysoki hierarcha wolnomurarski ujawnia
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Pasta do zębów Dabur Herbal z aloesem (100ml )
- Autoterapia dzieci w opowiadaniach. Mam moc wyzdrowieć
Księga ego. Wolność od iluzji
Cena regularna:
29,99 zł
towar niedostępny






Opis
Ego zawsze ma pragnienia, ambicje i oczekiwania, chce znajdować się na szczycie drabiny społecznej. Ego cię wykorzystuje. Nie pozwala ci skontaktować się z prawdziwym „ja”. Odpowiada za istnienie cierpienia, bólu, nędzy, walki, frustracji, szaleństwa. Jeżeli chcesz dotrzeć do prawdy, musisz porzucić wszelkie przekonania, które narzuciło ci społeczeństwo.
Nikt tak naprawdę nie wie, kim jesteś – ani rodzice, ani nauczyciele, ani księża, Tylko ty możesz poznać swoją prawdziwą tożsamość. Dlatego wszelkie opinie na twój temat są powierzchowne i nieprawdziwe. Odsuń od siebie te opinie. Uwolnij się od ego. Postępując w ten sposób, dotrzesz do swojej prawdziwej istoty, odkryjesz ją. To odkrycie niezwykle ważne, ponieważ dzięki niemu możesz nadać swemu życiu właściwy kierunek.
Ego może istnieć tylko wtedy, gdy je wspierasz.
OSHO – charyzmatyczny mistrz duchowy pochodzący z Indii. Znakomity mówca swobodnie posługujący się zarówno wschodnimi tradycjami mistycznymi, jak i zachodnią psychoterapią. Jego nauki dotyczą nie tylko indywidualnego poszukiwania sensu, lecz także najbardziej palących spraw społecznych i politycznych.
Dane techniczne
Autor | Osho |
Tłumacz | Paweł Karpowicz |
Data wydania | 2023 |
Numer wydania | 3 |
ISBN | 9788382528480 |
Liczba stron | 184 |
Wymiary | 125 x 195 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.