
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Historia ewolucji świadomości
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Prawa ewolucji świadomości
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznany Świat 03/2025 (411)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
Mam ochotę go udusić!
Cena regularna:
52,90 zł
towar niedostępny






Opis
Wszyscy mamy w swoim otoczeniu kogoś, kto doprowadza nas do szewskiej pasji. Niektórzy mogą wymienić nawet kilka takich ciężkich przypadków. Zdecydowanie zbyt często z irytującymi ludźmi spotykamy się w pracy. Uważamy ich za osoby „trudne”, „bezczelne” czy „toksyczne”, ale w relacjach z nimi nie umiemy być asertywni, czujemy się wobec nich bezradni i pozwalamy się zapędzić w kozi róg.
Koleżanka z pracy unika otwartych konfliktów, za to obmawia innych za plecami i robi jadowite aluzje? Szef w kółko wychodzi z siebie i wrzeszczy bez opamiętania na podwładnych, terroryzuje ich i zastrasza? Kolega bez pardonu rozpycha się łokciami i to on zgarnia wszystkie nagrody oraz dostaje najatrakcyjniejsze zadania? Ktoś inny sto razy dziennie pyta o radę w najbłahszych sprawach? Dla wielu z nas brzmi to znajomo... Czy da się spojrzeć na te sytuacje z innej strony i potraktować je jako okazję do kształtowania własnego charakteru?
Martin Wehle, znakomity niemiecki coach i doradca biznesowy, przedstawia galerię siedmiu różnych typów trudnych ludzi i radzi, jak sobie z nimi radzić. Lektura tej książki przygotuje cię na spotkania z nimi i pokaże, jak nie dać się sprowokować, zachować potrzebny dystans i lepiej zadbać o własne potrzeby.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Martin Wehrle |
Tłumacz | Urszula Szymanderska |
Data wydania | 2023, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788382251111 |
Liczba stron | 390 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.