
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Zestaw 3 x AP SENSATION (Kolagen w kapsułkach)
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Transerfing rzeczywistości - Tom I Przestrzeń wariantów
Masaż meridianów. Leksykon uzdrawiania energią
towar niedostępny






Opis
Najważniejsza publikacja o masażu meridianów.
Poznaj praktyczne wskazówki, jak dotrzeć do meridianów i energii Qi. W tej formie medycyny, organy posiadają, przemieniają i komunikują energię Qi.
Ta książka oferuje poznanie starożytnej wiedzy, splecionej z mądrością tao oraz łączy współczesne techniki masażu. Daje świeże spojrzenie na współczesne dolegliwości ludzi Zachodu. Proces uczenia się masażu meridianów zawiera w sobie łączenie się z miłością własną, uzdrowieniem i mądrością. Przechodząc samemu przez ten proces będziesz w stanie przekazać uzdrawiającą mądrość innym.
W czym może Ci pomóc leczniczy masaż meridianów? Masaż meridianów ma szerokie zastosowanie, od czakr, terapię nerwowo-mięśniową i masaż leczniczy również u sportowców. Pomocny jest również w dolegliwościach trawiennych, przewlekłych bólach, dolegliwościach nerek, płuc czy śledziony.
Odzyskaj energię życiową poprzez meridiany.
Autor: Cindy Black
Tłumacz: Barbara Mińska
Dane techniczne
Autor | Cindy Black |
Tłumacz | Marta Mińska |
Data wydania | 2023 |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 9788383014067 |
Liczba stron | 328 |
Wymiary | 165 x 240 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.