
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Zagraniczna)
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Medytacje. Dobra Karma
- Narum Plus 150 mg (30 kapsułek)
- 1001 zaklęć. Kompletna księga skutecznych zaklęć, dzięki którym szybko spełnisz każde swoje pragnienie
- Płomienna Gwiazda. Wyzwolenie Tom 1-2 (oprawa miękka)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Odpowiedź
Mężczyzna XXI wieku - Rewolucja hormonalna
Cena regularna:
39,00 zł
towar niedostępny






Opis
- Dlaczego się starzeję? Czy mogę temu przeciwdziałać?
- Jaki jest wpływ hormonów na moje życie?
- Jaka jest tajemnica witalności i męskości?
- Czy ludzkie komórki mogą być nieśmiertelne?
- Jak mogę zapewnić sobie witalność i energię 20-latka?
- Jak mogę skutecznie pokonać stres?
- Jak zachować sprawność umysłową i zdrowie?
Mężczyzna XXI wieku opisuje przyszłość mężczyzny i wytycza kierunki jego rozwoju na następne tysiąclecie.
Jest to książka o tym, jak mężczyzna funkcjonuje, na co choruje, co może mu pomóc i ułatwić życie.
Jest to książka o wszystkim, co muszą wiedzieć mężczyźni – i co powinny wiedzieć również kobiety: o sprawności umysłowej, stresie, męskich chorobach, kryzysie wieku średniego, życiu seksualnym i właściwej profilaktyce zdrowotnej.
Książka ta przedstawia całkowicie nowe fakty medyczne: wyjaśnia, jak hormony determinują wszystkie sfery życia mężczyzny – począwszy od pracy, a na życiu intymnym skończywszy.
Dowiesz się z niej również, jak wygrać walkę z okresem przekwitania i zachować młodość pomimo upływu czasu.
Przekład: Monika Dziedzic
Autor: Siegfried Meryn, Markus Metka, Georg Kindel
Dane techniczne
Autor | Siegfried Meryn, Markus Metka, Georg Kindel |
Data wydania | 2003 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 83-89375-05-2 |
Liczba stron | 396 |
Wymiary | 169 x 240 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.