
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Harmonizator radiestezyjny ZTT10
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Radiestezja terapeutyczna
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznany Świat 07/2025 (415)
- Moc uziemienia. Jak o każdej porze roku skutecznie wykorzystać uzdrawiającą energię Ziemi
- Biała Szałwia
- Serum regenerujące (15 ml)
Neuromanifestacja. Odkryj magiczną moc mózgu i osiągnij wszystko, czego pragniesz
Cena regularna:
54,99 zł
towar niedostępny






Opis
Wykorzystaj moc mózgu i skutecznie manifestuj to, czego pragniesz
W książce Neuromanifestacja. Odkryj magiczną moc mózgu i osiągnij wszystko, czego pragniesz psycholożka i neurobiolożka dr Sabina Brennan wykorzystuje najnowsze badania naukowe, by pokazać, że siła urzeczywistniania marzeń drzemie w każdym z nas.
Opierając zasady manifestacji na podstawach naukowych, dr Brennan udowadnia, że nie wymaga ona ślepej wiary ani zaufania w siłę sprawczą wyższych bytów. Zamiast tego polega na zmianie sposobu myślenia i działania oraz na nauczeniu się, jak wykorzystywać potencjał własnego mózgu.
Autorka wykorzystuje wiedzę z zakresu neurobiologii, by pokazać czytelnikom przystępne i codzienne strategie, które mogą pomóc każdemu z nas.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
zyskać jasność co do tego, czego naprawdę pragniesz.
rozwinąć współczucie wobec samego siebie.
nawiązać głębszy kontakt z własnym ja.
podejmować przemyślane działania prowadzące do pożądanej zmiany.
tworzyć najlepszą wersję swojego życia, korzystając ze skutecznych i naukowo potwierdzonych technik.
Odkryj magiczną naukę spełniania marzeń i kształtowania życia, o jakim marzysz
Dane techniczne
Autor | Sabina Brennan |
Tłumacz | Bartłomiej Kotarski |
Data wydania | 2025, Lipiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788383719979 |
Liczba stron | 278 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.