Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- RAMTHA Biała Księga
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Nieznany Świat 11/2025 (419)
- Sny. Czego możemy się z nich dowiedzieć?
- Szept Boga. Przesłanie na każdy dzień
O miłości i samotności
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Autor rozróżnia pomiędzy miłością i seksem, przyjemnością i uzależnieniem. Aby widzieć prawdę i być prawdziwie z innymi musimy być w stanie porzucić wszelki osąd, uprzedzenia, interpretacje, programowanie. Dopiero wtenczas pojawia się w nas element miłości, dopiero wtedy jesteśmy w stanie prawdziwie być z innymi.
Krishnamurti mówi: „Dopiero gdy umysł nie próbuje stosować żadnej formy ucieczki – w pracę, rozrywkę, zajęcia wszelkiego rodzaju – jesteśmy w stanie wejść w rzeczywisty kontakt z tym, co nazywamy samotnością, jednak aby tego dokonać potrzebne jest uczucie, potrzebna jest miłość”.
Krishnamurti nigdy nie starał się zostać guru, zwykle umniejszał swoją rolę jako przewodnika, czy nauczyciela. Jego wykłady bardziej przypominały rozmowy przyjaciół. Podróżował z nimi po całym świecie, spotykając się z ludźmi żyjącymi w różnych kulturach, wyznającymi różne religie i filozofie. Trafiał do nich ze swoim przekazem, którego największą zaletą była bezpośredniość i autentyczność. Z pewnością trafi również do Ciebie i będzie inspiracją dla pełniejszego doświadczania świata z tolerancją i otwartością wobec jego bogatej różnorodności.
Dane techniczne
| Autor | Jiddu Krishnamurti |
| Data wydania | 2021, Styczeń |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 9788366388321 |
| Liczba stron | 204 |
| Wymiary | 145 x 205 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.