
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Prenumerata NŚ 2023 (roczna - Polska)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Anna Księżniczka Millardii
- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Człowiek Uniwersalny
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Szamańska podróż (CD) - Przebudzenie świadomości
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Słowiańskie baśnie i bajki
Wolność od znanego
towar niedostępny






Opis
Wyjściem jest odrzucenie wszystkiego, co znamy. Przeszłości, w której przechowujemy pamięć o tym, czego nas nauczono, o tradycji, kulturze, wierze. Także pamięci o tym, co sami przeżyliśmy, a co nakładamy niby kalkę na wszystkie obecne i przyszłe doświadczenia, pozbawiając się tym samym możliwości bezpośredniego kontaktu z rzeczywistością. Potrzebujemy więc wolności. Krishnamurti pisze, że jest ona zapomnieniem wszystkiego, co wiemy o sobie i o świecie, naszych opinii, przesądów i wniosków. Potrzebujemy umrzeć dla wszystkiego, co znamy, a to oznacza rodzić się na nowo w każdej minucie, patrzeć na wszystko świeżym, niewinnym okiem, jak patrzy się na górę, drzewo czy uśmiechniętą ludzką twarz po raz pierwszy, w prostym zachwycie.
To według autora jest prawdziwa rewolucja. Nie ta społeczna, ekonomiczna, czy polityczna, która w istocie zastępuje tylko jeden porządek drugim, wcale nie lepszym. Prawdziwą rewolucję trzeba przeprowadzić w sobie, ponieważ to w nas, w naszych relacjach z innymi odbija się społeczeństwo. Społeczeństwo to nasz stosunek do świata i do innych ludzi. Myśl o tym, że nie możemy się oprzeć na żadnej innej prawdzie, zaufać autorytetom, może budzić zwątpienie, ale może również stać się podstawą do wolnego, twórczego i szczęśliwego życia.
Dane techniczne
Autor | Jiddu Krishnamurti |
Data wydania | 2020, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366388093 |
Liczba stron | 138 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.