
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Hepa-Complex
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Autobiografia Nikoli Tesli. Moje wynalazki
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Umysł na wolności
- Nasz Dom. Życie w świecie duchów
- Prawdziwy Anthony Fauci. Bill Gates, Big Pharma i globalna wojna przeciwko demokracji i zdrowiu publicznemu
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
Odwaga. Radość z podejmowania ryzyka
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny






Opis
Odwaga to nie jest brak strachu − mówi OSHO.
Książka pokazuje, jak krok po kroku stawić czoła ogromnemu lękowi. Jak widok z lotu ptaka pokazuje problem, ujawnia, skąd obawy pochodzą, jak je zrozumieć, i jak znaleźć odwagę, by stawić im czoła. OSHO proponuje, że ilekroć mamy do czynienia z niepewnością i obawami w naszym życiu, jest to powód do świętowania. Zamiast się trzymać utartych, znanych ścieżek, możemy nauczyć się korzystać z tych sytuacji jako okazji do przygody i do pogłębienia naszej wiedzy o nas samych i świata wokół nas.
Książka zgłębia znaczenie odwagi i różnych jej przejawów w życiu codziennym. Odmiennie niż autorzy książek poświęconych heroicznym aktom odwagi dokonywanym w wyjątkowych okolicznościach, OSHO kładzie nacisk na rozwój siły wewnętrznej pozwalającej żyć pełnią życia i cieszyć się jego autentyzmem na co dzień. Odwaga zmiany, odwaga obrony swoich racji wbrew przekonaniom innych, odwaga sięgnięcia po nieznane w relacjach i życiu zawodowym, a także odwaga wyprawy w głąb siebie. Ośmielmy się zmierzyć z naszymi lękami i obawami, aby zrozumieć, kim jesteśmy i jaka jest istota naszego życia.
Autor: Osho
Tłumacz: Bogusława Jurkevich
Dane techniczne
Autor | Osho |
Tłumacz | Bogusława Jurkevich |
Data wydania | 2023 |
Numer wydania | 3 |
ISBN | 9788382524925 |
Liczba stron | 216 |
Wymiary | 140 x 210 MM |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.