
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

Osioł w okularach. czyli jak przejrzeć na oczy
Cena regularna:
49,40 zł
towar niedostępny






Opis
Dzięki tej książce każdy może pokonać choroby oczu, także i te uznawane przez medycynę konwencjonalną za nieuleczalne. Być może treść tej książki Cię obrazi i mocno Tobą wstrząśnie. Bardzo prawdopodobne, że Autor nazwie Cię durniem. Zarzuci Ci również przywiązanie do chorób i udowodni, że sam jesteś sobie winien. Pamiętaj jednak, że to wszystko po to, byś doprowadzony do ostateczności, zrzucił okulary i wyleczył wzrok! Teraz dzięki tej publikacji jego innowacyjna metoda leczenia trafiła nareszcie do Polski!
Autor - uznany naukowiec i terapeuta w sposób niezwykle kontrowersyjny, a zarazem w stu procentach skuteczny, uleczy Twoje oczy. Wytknie Ci on skrywane w Tobie słabości i wskaże, jak wpływają one na stan zdrowia. Ty musisz jedynie przezwyciężyć wewnętrzne opory leżące u źródeł zaburzeń widzenia. Umożliwią Ci to tajniki zaczerpnięte wprost z rosyjskiej filozofii zdrowia. Autor odnalazł niezawodny sposób na pozbycie się jaskry, daltonizmu, astygmatyzmu, katarakty, dystrofii, krótko- i dalekowzroczności. Dzięki tablicom wzroku opracowanym przez doktora Norbekova okulary i szkła kontaktowe już wkrótce staną się tylko nieprzyjemnym wspomnieniem, a Ty w pełni zapanujesz nad swoim Ciałem. Nie bądź osłem - wylecz oczy!
Mirsakamir Norbekov to doktor psychologii, pedagogiki, filozofii medycyny, członek większości akademii naukowych i nauczyciel alternatywnych metod leczenia. Jego Instytut Uzdrawiania obejmuje 200 placówek w samej Rosji i kilkadziesiąt w innych krajach.
Autor: Mirsakarim Norbekov
Tłumacz: Sławomir Kaliszuk
Dane techniczne
Autor | Mirsakarim Norbekov |
Tłumacz | Sławomir Kaliszuk |
Data wydania | 2012, Kwiecień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7377-524-4 |
Liczba stron | 336 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.