Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Kalendarz Medycyny Naturalnej na 2025 rok. "Poradnik Uzdrawiacza" - Wydanie specjalne
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Historie duchowe przypadkowych osób
- AP BIOAKTIV KOLAGEN + (50 ml)
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Nic wielkiego. Ciało a dotyk
Prawy umysł. Dlaczego dobrych ludzi dzieli religia i polityka
Cena regularna:
59,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Dlaczego tak chętnie dzielimy się na przeświadczone o własnej prawości wrogie grupy?
Dlaczego jedni ludzie mają lewicowe poglądy, inni – konserwatywne, a jeszcze inni zostają libertarianami?
Dlaczego niektórzy tak ochoczo podchwytują skandaliczne kłamstwa i teorie spiskowe?
Moralność jest dla ludzkości nadzwyczajnym darem, który umożliwił powstanie cywilizacji, a jednocześnie przekleństwem, skazującym nas na nieustanne konflikty i podziały. W swojej znakomitej książce psycholog społeczny Jonathan Haidt rzuca wyzwanie konwencjonalnemu myśleniu o moralności, polityce i religii, analizuje genezę podziałów między ludźmi i wskazuje drogę ku wzajemnemu zrozumieniu. Pokazuje, dlaczego lewicowcy, konserwatyści i libertarianie mają tak różne intuicje na temat tego, co jest dobre, a co złe, i dlaczego każda ze stron ma rację,my zaś potrzebujemy wszystkich tych idei, aby osiągnąć sukces jako społeczeństwo.
Ta przystępnie napisana i aktualna pod każdą szerokością geograficzną książka pomoże odrzucić moralizowanie, docenić cud ludzkiej współpracy i zrozumieć adwersarzy po innej stronie politycznego sporu.
Dane techniczne
Autor | Jonathan Haidt |
Tłumacz | Tomasz Biedroń |
Data wydania | 2024, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788383351476 |
Liczba stron | 598 |
Wymiary | 145 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.