
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Narum Caps Lactose Free (30 kapsułek)
- Karty Numerologii Karmicznej (38 Kart + książeczka)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Harmonizator radiestezyjny ZTT10
- MultiMinerały
- Rok Rezonansowego Ziarna 2025/2026
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Medytacje. Dobra Karma
- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
Prawy umysł. Dlaczego dobrych ludzi dzieli religia i polityka
Cena regularna:
59,90 zł
towar niedostępny






Opis
Dlaczego tak chętnie dzielimy się na przeświadczone o własnej prawości wrogie grupy?
Dlaczego jedni ludzie mają lewicowe poglądy, inni – konserwatywne, a jeszcze inni zostają libertarianami?
Dlaczego niektórzy tak ochoczo podchwytują skandaliczne kłamstwa i teorie spiskowe?
Moralność jest dla ludzkości nadzwyczajnym darem, który umożliwił powstanie cywilizacji, a jednocześnie przekleństwem, skazującym nas na nieustanne konflikty i podziały. W swojej znakomitej książce psycholog społeczny Jonathan Haidt rzuca wyzwanie konwencjonalnemu myśleniu o moralności, polityce i religii, analizuje genezę podziałów między ludźmi i wskazuje drogę ku wzajemnemu zrozumieniu. Pokazuje, dlaczego lewicowcy, konserwatyści i libertarianie mają tak różne intuicje na temat tego, co jest dobre, a co złe, i dlaczego każda ze stron ma rację,my zaś potrzebujemy wszystkich tych idei, aby osiągnąć sukces jako społeczeństwo.
Ta przystępnie napisana i aktualna pod każdą szerokością geograficzną książka pomoże odrzucić moralizowanie, docenić cud ludzkiej współpracy i zrozumieć adwersarzy po innej stronie politycznego sporu.
Dane techniczne
Autor | Jonathan Haidt |
Tłumacz | Tomasz Biedroń |
Data wydania | 2024, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788383351476 |
Liczba stron | 598 |
Wymiary | 145 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.