
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

Psychoterapia egzystencjalna
Cena regularna:
99,99 zł
towar niedostępny






Opis
Kompleksowy i zrozumiały opis terapii egzystencjalnej
Wydana po raz pierwszy w 1980 roku Psychoterapia egzystencjalna jest powszechnie uznawana za tekst fundamentalny w swojej dziedzinie. Yalom oferuje metodologię, która ma pomóc pacjentom w radzeniu sobie z podstawowymi dylematami egzystencjalnymi. W tej doniosłej pracy psychiatra amerykański przedstawia istotę psychoterapii egzystencjalnej, nadaje jej spójną strukturę i łączy jej tło historyczne oraz podstawowe zasady z użytecznością.
W książce zorganizowanej wokół tego, co autor nazywa czterema „ostatecznymi troskami życiowymi” – śmiercią, wolnością, izolacją i brakiem sensu – Yalom rozważa znaczenie każdej z nich oraz rodzaj konfliktu wewnętrznego, w jaki popadamy, gdy się z nimi mierzymy. Pokazuje, jak „troski” przejawiają się w osobowości i psychopatologii i w jaki sposób nasza wiedza o nich może wspomóc leczenie pacjentów.
O autorze:
Irvin David Yalom - emerytowany profesor psychiatrii na Uniwersytecie Stanforda, psychoterapeuta mający wieloletnie doświadczenie w pracy z ludźmi. Był jednym z pionierów psychoterapii grupowej, stworzył również własną koncepcję psychoterapii egzystencjalnej, koncentrującej się wokół nieodłącznych składników ludzkiego losu: wolności, samotności, potrzeby sensu i śmierci. Jest autorem klasycznych już podręczników: Psychoterapia grupowa. Teoria i praktyka, Dar terapii. Wspaniałe gawędziarstwo autora można poznać w opowiadaniach terapeutycznych: Kat miłości. Opowieści psychoterapeutyczne, Mama i sens życia oraz w powieściach: Kuracja według Schopenhauera, Kiedy Nietzsche szlochał.
Dane techniczne
Autor | Irvin D. Yalom |
Tłumacz | AnnaTanalska-Dulęba |
Data wydania | 2024, Styczeń |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788382520361 |
Liczba stron | 560 |
Wymiary | 170 x 240 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.