
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Medytacje. Dobra Karma
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Sirius-D Classic (100g)
- Anastazja cz. 1
- Podróż na Jowisza
- Medycyna chińska (mechanizm otyłości)
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
Radość życia razem. Jak naprawić burzliwe relacje
Cena regularna:
54,90 zł
towar niedostępny






Opis
Zacznij cieszyć się pełnymi miłości i zrozumienia relacjami z ludźmi, na których ci zależy.
Wszyscy mamy kogoś, z kim nie możemy się dogadać – przyjaciółkę, która ciągle narzeka, nieustannie krytykującego nas szefa, wrednego sąsiada, nastoletnie dziecko, które dąsa się i trzaska drzwiami, a może kochającego, ale irytującego partnera.
David D. Burns, wybitny psychiatra i autor bestsellerowego poradnika Radość życia, wyjaśnia w swojej książce, dlaczego mamy czasem tak duży problem, żeby się dogadać, i oferuje proste, lecz skuteczne techniki, które pomogą naprawić relacje z innymi.
Dowiesz się między innymi, jak:
- przestać wytykać palcami innych i zacząć patrzeć na siebie
- ustalić, w czym tkwi problem w relacjach z konkretną osobą
- szybko rozwiązywać konfliktowe sytuacje z innymi ludźmi.
Czym „Radość życia razem wyróżnia się na tle innych poradników, których tak wiele ostatnio ukazało się na półkach księgarskich? David Burns zwraca się wprost do czytelnika, nie stroniąc od podpowiedzi i rad. Ale przede wszystkim zaprasza do dialogu i wciąga do czytania aktywnego i wykonywania konkretnych ćwiczeń, które rozwijają umiejętność dojrzałej komunikacji. Autor pokazuje, że radość życia razem zbudowana jest na nieobwinianiu i szanowaniu drugiej osoby, dostrzeganiu własnego wpływu na relację oraz sięganiu po wspólne zasoby. A przy okazji uczy wrażliwości międzyosobowej i podpowiada, jak „rozbrajać konflikty”.
prof. n. med. Bogdan de Barbaro
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.