
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Historia ewolucji świadomości
- Prawa ewolucji świadomości
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Podróż na Jowisza
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
Świat opanowany przez demony
Cena regularna:
69,90 zł
towar niedostępny






Opis
Prorocze ostrzeżenie przed przyszłością, w której już żyjemy, gdzie fałszywe wiadomości i teorie spiskowe znajdują szeroki oddźwięk.
Jak możemy podejmować racjonalne decyzje dotyczące naszego coraz bardziej uzależnionego od technologii życia, jeśli nie rozumiemy różnicy między pseudonaukowymi mitami a możliwymi do weryfikacji hipotezami? Zdobywca Nagrody Pulitzera, wybitny astronom Carl Sagan przekonuje, że myślenie naukowe ma kluczowe znaczenie nie tylko w dążeniu do prawdy, lecz także w prawidłowym funkcjonowaniu naszych demokratycznych instytucji.
Sagan analizuje i autorytatywnie obala takie rozpowszechnione w przeszłości fałszywe poglądy, jak czary, uzdrawianie wiarą, demony i UFO. Jednak, co niepokojące, w obecnej tak zwanej erze informacji pseudonauka ma się dobrze, a relacje o porwaniach przez kosmitów, kontaktach z duchami przodków i zbiorowych halucynacjach wciąż przyciągają uwagę i są traktowane poważnie. Jak pokazuje autor, syreni śpiew irracjonalności nie jest po prostu kulturowym wypaczeniem, lecz niebezpiecznym błądzeniem w mroku, które w fundamentalny sposób zagraża naszej wolności.
Wspaniała książka. Pełna zapału obrona nauki. Od pierwszej do ostatniej stronicy ta książka jest manifestem klarownego myślenia.
Los Angeles Times
Dane techniczne
Autor | Sagan Carl Druyan Ann |
Tłumacz | Marek Krośniak |
Data wydania | 2024 |
Numer wydania | 1 w tej edycji |
ISBN | 978-83-8335-181-0 |
Liczba stron | 608 |
Wymiary | 140x210 |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.