Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Tajemnice aury ludzkiej
- RAMTHA Biała Księga
- Apteka Pana Boga. Porady i praktyka stosowania ziół leczniczych
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
Terapia z użyciem MDMA i innych entaktogenów
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
W niniejszej książce Torsten Passie pisze o stosowaniu MDMA i innych entaktogenów jako farmakologicznego dodatku do psychoterapii. Przedstawia historię terapeutycznego wykorzystywania tych substancji i analizuje osobiste doświadczenia pacjentów, którzy uczestniczyli w grupowych sesjach z ich użyciem. Prezentuje również podstawowe informacje na temat neurobiologicznych i psycho-duchowych elementów tych przeżyć.
Słowo „entaktogen” odnosi się do substancji pozwalających „dotknąć wnętrza” i pochodzi od wyrazów en (po grecku „wnętrze”), tactus (po łacinie „dotyk”) oraz gen (po grecku „wytwarzać”). Środki psychoaktywne należące do tej kategorii zmniejszają niepokój i zwiększają zaufanie, samoakceptację oraz otwartość, a także ułatwiają dostęp do trudnych wspomnień, przez co pomagają w wywołaniu transformującego uzdrowienia.
Terapeuci z powodzeniem używali MDMA w swojej praktyce, ale w 1985 roku substancja ta została zdelegalizowana. Od tamtego czasu podjęto wiele wysiłków, aby przeprowadzić aprobowane przez rząd naukowe badania nad jej terapeutycznym potencjałem. Niedawno udało się wykazać skuteczność terapii z użyciem MDMA przede wszystkim w leczeniu pacjentów z chronicznym i opornym na leczenie zespołem stresu pourazowego.
Dane techniczne
Autor | Torsten Passie |
Tłumacz | Maciej Lorenc |
Data wydania | 2020 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788360685501 |
Liczba stron | 232 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.