
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Radiestezja terapeutyczna
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Przebudzenie Nadświadomości. Przewodnik po Ewolucji Duszy
- Rok Rezonansowego Ziarna 2025/2026
- Nieznany Świat 07/2025 (415)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Narum Caps Lactose Free (30 kapsułek)
- MultiMinerały
Zdrowy tłuszcz. Jak schudnąć i być zdrowym, jedząc więcej tłuszczu
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
"Co należy jeść, by być zdrowym i nie tyć?” – to pytanie towarzyszy nam od dawna, a odpowiedzi jest tyle, że wywołują zamęt. Brzuchy tymczasem rosną… Wreszcie pojawiło się światełko w tunelu: lekarz Steven Masley i dietetyk Jonny Bowden, reprezentujący diametralnie różne szkoły dietetyczne, doszli do takiej samej odpowiedzi na pytanie o powód, dla którego tyle osób bezskutecznie walczy z nadwagą i chorobami. Nie chodzi o rozróżnienie między kaloriami i węglowodanami czy rywalizację diety mięsnej z roślinną. Znacznie ważniejsza jest różnica między zdrowymi i niezdrowymi tłuszczami!
Rezultatem odkryć autorów jest książka, w której wprowadzają podział tłuszczów na zdrowe, niezdrowe i neutralne oraz przedstawiają niesamowite właściwości zdrowych tłuszczów, takie jak zdolność do zapewnienia równowagi hormonalnej i kontrolowania apetytu czy zapobieganie stanom zapalnym. Masley i Bowden tłumaczą, które tłuszcze wybierać, a których unikać i przedstawiają 30-dniowy plan żywieniowy oraz 50 przepisów wg formuły „tłuszcz-błonnik-białko-smak”. Podpowiadają też, jak unikać błędów w używaniu zdrowych tłuszczów.
Książka, która stanie się klasycznym poradnikiem żywieniowym.
Tłumacz: Iwona Michałowska-Gabrych
Dane techniczne
Autor | Steven Masley, Jonny Bowden |
Tłumacz | Iwona Michałowska-Gabrych |
Data wydania | 2017, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788380740723 |
Liczba stron | 368 |
Wymiary | 138 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.