
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Człowiek Uniwersalny
- Anna Księżniczka Millardii
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Olej lniany
- Zimowe opowieści
Zrozumieć życie
towar niedostępny






Opis
Zrozumieć życie - książka zawiera fundamentalne informacje na temat niematerialnych zasad funkcjonowania wszystkiego: nas, życia, powodów pojawiania się konkretnych zdarzeń itp. Bez nich trudno jest sięgać po swoje nowe możliwości. To książka o siłach wszystkim rządzących...
Poznanie tych informacji to istotny warunek, by skuteczniej przeciwstawiać się temu, co do tej pory uznawaliśmy za swoje przeznaczenie, los, karmę...
Książka zwraca uwagę na formę komunikowania się, której ludzie uczą się na własną rękę, nie w systemie edukacji powszechnej. Mowa o komunikacji niematerialnej, energetycznej wykraczającej poza przestrzenie, zakresy naszych dotychczasowych umiejętności, możliwości.
W skład książki wchodzą:
- wykład Elżbiety Nowalskiej na temat podstawowych informacji pomagających nam rozwijać się wewnętrznie, zmieniać poziom swojej świadomości, zakres swojej skuteczności życiowej itp.
- przekazy omawiające w/w zagadnienia.
- rozmowę Joanny Godeckiej z jej autorką na temat tej książki.
- ilustracje pomagające zrozumieć komunikację niematerialną, ćwiczyć ją w oparciu o nie.
Motto tej książki:
Bardziej spełnia się to, w co uwierzymy w głębi swojego serca,
niż to, co wykalkujemy swoim rozumem.
Książka wprowadzi ciebie w przestrzeń o wszystkim decydującą, chociaż nie zobaczysz jej swoimi oczami...
Dane techniczne
Autor | Elżbieta Nowalska |
Data wydania | 2020 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788393346738 |
Liczba stron | 122 |
Wymiary | 148 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.