
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Czas przejścia. Od istoty ludzkiej do istoty światła
- Nieznany Świat 08/2023 (392)
- Manuka Oil Olejek MANUKA 100% (10 ml)
- Światło, żywy duch
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Golder (Złota). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Prawdziwe cele ludzkości i nowe spojrzenie na jej ewolucję
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
30 minut nauki zarządzania czasem. dla ludzi chaotycznych





Opis
Przeraża cię zwykły terminarz lub kalendarz?
Ułożony od A do Z plan dnia jest dla ciebie czystą teorią?
Witaj w klubie chaotyków, czyli tych, którzy nie potrafią zarządzać własnym czasem!
Ta książeczka przedstawia przede wszystkim metody organizacji czasu dla ludzi, u których "dominuje prawa półkula" mózgu, czyli tych, którzy myślą raczej syntetycznie niż analitycznie; obrazami, a nie słowami.
Dowiesz się tutaj, jak bez skomplikowanych systemów zarządzania czasem możesz:
- zobaczyć swoje zajęcia "z lotu ptaka" i wyjść naprzeciw oczekiwaniom "społeczeństwa pośpiechu",
- dzięki mapkom pamięci (Mind Maps) lepiej zaplanować swoje zadania w życiu zawodowym i prywatnym, a przez to dać sobie więcej czasu i wolności,
- cieszyć się życiem bez "choroby zwanej pośpiechem" (Hurry Sickness) i znajdować więcej czasu na to, co jest naprawdę istotne.
Prof. dr Lothar J. Seiwert jest najważniejszym niemieckim ekspertem w dziedzinie zarządzania czasem (Focus 1/2000). Jego firma treningowo-konsultacyjna SEIWERT-INSTITUT GMBH w Heidelbergu specjalizowała się w problemie organizacji czasu i Life-Leadership
Dane techniczne
Autor | Lothar J. Seiwert, Horst Muller, Anette Labaek-Noeller |
Seria wydawnicza | Poradniki 30 minut |
ISBN | 83-86757-39-6 |
Liczba stron | 92 |
Wymiary | 113 x 164 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.