Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prawa ewolucji świadomości
- Harmonia - percepcja pozazmysłowa jako klucz do tajemnic Wszechświata
- Inne światy. Przygotowanie do kontaktu
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Kalendarz ścienny Majów na 2025 rok
- Sirius-D Classic (100g)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
30 minut nauki zarządzania czasem. dla ludzi chaotycznych
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Przeraża cię zwykły terminarz lub kalendarz?
Ułożony od A do Z plan dnia jest dla ciebie czystą teorią?
Witaj w klubie chaotyków, czyli tych, którzy nie potrafią zarządzać własnym czasem!
Ta książeczka przedstawia przede wszystkim metody organizacji czasu dla ludzi, u których "dominuje prawa półkula" mózgu, czyli tych, którzy myślą raczej syntetycznie niż analitycznie; obrazami, a nie słowami.
Dowiesz się tutaj, jak bez skomplikowanych systemów zarządzania czasem możesz:
- zobaczyć swoje zajęcia "z lotu ptaka" i wyjść naprzeciw oczekiwaniom "społeczeństwa pośpiechu",
- dzięki mapkom pamięci (Mind Maps) lepiej zaplanować swoje zadania w życiu zawodowym i prywatnym, a przez to dać sobie więcej czasu i wolności,
- cieszyć się życiem bez "choroby zwanej pośpiechem" (Hurry Sickness) i znajdować więcej czasu na to, co jest naprawdę istotne.
Prof. dr Lothar J. Seiwert jest najważniejszym niemieckim ekspertem w dziedzinie zarządzania czasem (Focus 1/2000). Jego firma treningowo-konsultacyjna SEIWERT-INSTITUT GMBH w Heidelbergu specjalizowała się w problemie organizacji czasu i Life-Leadership
Dane techniczne
Autor | Lothar J. Seiwert, Horst Muller, Anette Labaek-Noeller |
Seria wydawnicza | Poradniki 30 minut |
ISBN | 83-86757-39-6 |
Liczba stron | 92 |
Wymiary | 113 x 164 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.