
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Czas przejścia. Od istoty ludzkiej do istoty światła
- Acerola (100 tabletek)
- Medytacje. Dobra Karma
- Prawdziwe cele ludzkości i nowe spojrzenie na jej ewolucję
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Światło, żywy duch
- Jak czytać kroniki Akaszy. Medytacje i ćwiczenia, dzięki którym uzyskasz dostęp do nieskończonego źródła mądrości i uzdrawiającej energii
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Golder (Złota). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
30 minut z inteligencją emocjonalną





Opis
Czy masz czasem uczucie, że nie wykorzystujesz w pełni swojego potencjału do osiągnięcia kariery zawodowej?
Często nie potrafisz odnaleźć się na gruncie relacji międzyludzkich?
Zatem prawdopodobnie nie rozwinąłeś optymalnie swojej inteligencji emocjonalnej (EQ = Emotional Quality). EQ nie jest ustalona – sam możesz ją doskonalić i kształtować.
Ten praktyczny poradnik pokaże ci w pięciu krokach, jak możesz nauczyć się postępowania zgodnego z zasadami inteligencji emocjonalnej. Liczne przykłady z życia codziennego ułatwią ci wcielenie teorii w działania zawodowe.
Ta książeczka pokazuje ci konkretnie, jak możesz:
- rozpoznać i zaakceptować swoje własne uczucia
- udoskonalić swoje zdolności odczuwania innych
- umiejętnie postępować z różnymi typami osobowości
- tworzyć trwałe relacje z otoczeniem.
Dr Jörg Wurzel pracuje jako niezależny dziennikarz dla znanych gazet i czasopism, takich jak na przykład "Trener zarządzania" (Managementtrainer). Swoją wiedzę na temat inteligencji emocjonalnej zebrał w jasną strukturę faktów i przedstawił liczne wskazówki praktyczne.
Dane techniczne
Autor | Jorg Wurzer |
Seria wydawnicza | Poradniki 30 minut |
ISBN | 83-86757-34-5 |
Liczba stron | 89 |
Wymiary | 113 x 164 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.