Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Moje przeżycie z UFO na Rugii
- Nieznany Świat 11/2025 (419)
- Symulacja. Wyjście z ukrytego programu, który więzi ludzkość
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (100g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
Biomagnetyzm Część 2 - Jak wykorzystać uzdrawiający potencjał magnetyzmu?
Cena regularna:
43,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Książka stanowi absolutną nowość tematyczną zarówno na polskim jak i światowym rynku wydawniczym. Autor podjął się bardzo trudnego zadania przedstawienia elektromagnetycznej, a właściwie bioelektronicznej (model prof. W. Sedlaka) natury człowieka w wyjątkowo przystępny, zrozumiały dla każdego czytelnika sposób.
Opowiada w nich: jakie zagrożenia dla zdrowia i życia stwarza smog elektromagnetyczny i jakie są jego źródła, jak skutecznie bronić się przed tym niebezpiecznym zagrożeniem, jakie są skuteczne metody zapewnienia wysokiego poziomu witalności organizmu z wykorzystaniem pól elektromagnetycznych.
Dodatkowymi cennymi zaletami książek są unikalne informacje: o biopolach i bioelektronicznej naturze organizmu, o stwórczej świadomości człowieka,
o myślach i słowach, które mają moc – niszczenia lub stwarzania, o medycynie informacyjnej, o tym, jak skorzystać z wiedzy, której źródłem jest Wszechświat i którą możemy mieć do dyspozycji, o roli światła i dźwięków w życiu człowieka oraz innych stworzeń, itp.
Książka ta wzbudza emocje i całkowicie zmienia nasze wyobrażenia o tym, KIM jesteśmy i jak nieprawdopodobnie wspaniale funkcjonują nasze organizmy.
Autor: Janusz Dąbrowski
Dane techniczne
| Autor | Janusz Dąbrowski |
| ISBN | 83-914921-8-4 |
| Liczba stron | 188 |
| Wymiary | 150 x 200 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.