
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Człowiek Uniwersalny
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Anna Księżniczka Millardii
- Olej lniany
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości
- Prenumerata NŚ 2023 (roczna - Polska)
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Sirius-D Classic (100g)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
Cud głodówki
towar niedostępny






Opis
Paul Chappius Bragg (ur. 6 lutego 1895, zm. 17 grudnia 1976) – orędownik amerykańskiej medycyny alternatywnej, naturopata, lider amerykańskiego ruchu na rzecz zdrowego żywienia, przedsiębiorca. Propagator zdrowego stylu życia, zdrowej diety, głodówki, aktywności fizycznej.
Autor publikacji "Cud głodówki", po ukazaniu której stał się znany na całym świecie.
"Trucizny zaczynają się gromadzić w różnych częściach ciała, powodując schorzenia i wywołując ostre lub przewlekłe bóle. To Matka Natura wysyła nam wyraźne sygnały ostrzegawcze, że nie prowadzimy zdrowego stylu życia, który przewidzieli dla nas Ona i Bóg. Być może winę za swoje problemy zrzucasz na wszystkich i wszystko dookoła – zamiast przemyśleć swoje nawyki i zastanowić się nad prawdziwym ich źródłem.
Powiesz: „Ależ skąd! Złapałem przeziębienie z przepracowania” albo „Choruję, bo się starzeję”. Wymówka goni wymówkę. Nie wymieniasz jednak prawdziwej przyczyny: siebie. To my jesteśmy odpowiedzialni za swoje ostre i przewlekłe bóle i przedwczesne starzenie się.
Nasze niezdrowe nawyki sprzyjają niskim pokładom Sił Witalnych i zmęczeniu. To powoduje, że organizm nie jest w stanie w pełni usunąć zalegających trucizn. Toksyny znajdują więc narząd do dręczenia, a ból przejmuje nazwę od miejsca, w którym występuje. Jednak źródłem tego bólu jest tak naprawdę twój styl życia."
Dane techniczne
Autor | Paul Bragg |
Tłumacz | Aleksandra Mróz |
Data wydania | 2022, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788395782145 |
Liczba stron | 480 |
Wymiary | 135 x 205 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.