
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Medytacje. Dobra Karma
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Sirius-D Classic (100g)
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Nieznany Świat 06/2023 (390)
Dieta wzmacniająca odporność
Cena regularna:
34,99 zł
towar niedostępny






Opis
Jedz zdrowo, ruszaj się - pracuj na odporność przez cały rok!
Nasza odporność zależy od wielu czynników, a nasze ciało jest wyposażone w liczne, niesamowite mechanizmy broniące nas przed bakteriami i wirusami. Jednak zdarza się, że nie pracują one właściwie, jeśli nie potrafimy o siebie zadbać. Aby nie dopuścić do osłabienia odporności można m.in. stosować właściwą dietę. Nie wystarczy jednak okazjonalnie zjeść kilka zdrowych produktów. Na odporność trzeba zapracować krok po kroku, pamiętaj o podstawach, takich jak odpowiednia ilość makroskładników, witamin czy dbałość o kondycję bakterii jelitowych.
Z tej książki dowiesz się:
jak budować zdrowie i odporność przez cały rok,
jakie produkty jadać, by zapobiegać spadkom odporności,
jak komponować posiłki w sezonie zwiększonej zachorowalności,
co jeść i jak wspierać swój organizm, gdy mimo wszystko dopadnie cię choroba.
W poradniku zawarto przepisy na odżywcze dania dostarczające ważnych składników i wspierające naszą naturalną odporność.
Dane techniczne
Autor | Agata Lewandowska |
Data wydania | 2020, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788381513722 |
Liczba stron | 192 |
Wymiary | 165 x 235 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.