Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Moje przeżycie z UFO na Rugii
- Nieznany Świat 11/2025 (419)
- Symulacja. Wyjście z ukrytego programu, który więzi ludzkość
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (100g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
Glukozowa rewolucja. Kontroluj poziom cukru we krwi, odzyskaj energię i jedz to, na co masz ochotę
Cena regularna:
49,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
"Glukozowa rewolucja" to międzynarodowy bestseller, który został przetłumaczony na ponad czterdzieści języków. Czy masz skoki glukozy? Jeśli tak, to jest to idealna pozycja dla Ciebie.
Okazuje się, że nawet dziewięćdziesiąt procent osób doświadcza bardzo mocnych skoków glukozy. Problem polega na tym, że nie mają o tym zielonego pojęcia. Jakie objawy wówczas nam towarzyszą? Większość osób jest ciągle zmęczona, miewa zachcianki żywieniowe, ma mgłę mózgową, obniżoną odporność, trądzik, a także zaburzenia snu. Z czasem symptomy te doprowadzają do nowotworów, cukrzycy typu 2 lub demencji.
W książce znajduje się omówienie bardzo przełomowych odkryć naukowych. Autorka wyjaśnia swoim czytelnikom, w jaki sposób zadbać o zdrowie bez konieczności wprowadzania pewnych radykalnych zmian. Na co radzi zwrócić szczególną uwagę? Niezmiernie ważne są takie aspekty jak: kolejność spożywanych produktów, kwestia tego, co jeść na śniadanie, aby nie doprowadzać do spadków energii, a także to, jak jeść poprawnie słodycze, aby nie doprowadzać do skoków glukozy.
Dane techniczne
| Autor | Jessie Inchauspe |
| Tłumacz | Anna Brzostowska |
| Data wydania | 2023 |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 9788367674300 |
| Liczba stron | 320 |
| Wymiary | 135 x 210 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.