Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Narum 500 mg (30 tabletek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- AP MIST Rosarium (100 ml)
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
Jadalny las. Obfite zbiory o każdej porze roku
Cena regularna:
49,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wyobraźcie sobie zalesiony ogród, po którym będziecie się przechadzać podczas zbierania owoców niezależnie od pory roku. Miejsce, w którym będziecie zrywać kiwi i fasolę z pędów owiniętych wokół gałęzi gruszy albo truskawki dojrzewające pod gronami, porzeczki, albo sałatę rosnącą pod owocami świdośliwy To wszystko jest w zasięgu ręki tych, którzy zaangażują się w projekt jadalnego lasu.
Opierając się na doświadczeniu nabywanym we Francji, Damien Dekarz daje nie tylko instrukcje, lecz także wiele przykładów, które umożliwiają stworzenie własnego ogrodu leśnego. Dzięki tej książce, opatrzonej licznymi zdjęciami i pięknymi rysunkami, będziecie mogli stworzyć miejsce obfitości zachowujące różnorodność biologiczną.
Nie będziecie mieli potrzeby stosowania insektycydów, herbicydów czy fungicydów, aby uzyskać obfite plony. Autor zamieszcza wiele prostych, praktycznych i przystępnie opisanych informacji na temat szczepienia, cięcia, zapylania, sadzenia i wszelkich innych zabiegów, które zapewnią wam sukces w realizacji projektu.
Opis ponad 230 roślin użytkowych, uprawy grzybów oraz chowu zwierząt umożliwi wam uzyskanie ogromnej różnorodności produktów spożywczych.
Dane techniczne
Autor | Damien Dekarz |
Tłumacz | Elżbieta Traczewska-Zych |
Data wydania | 2022, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366200630 |
Liczba stron | 190 |
Wymiary | 162 x 235 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.