Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Otwarcie trzeciego oka
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Potęga intencji. Naucz się współtworzyć swój świat
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
Jak naturalnie wyleczyłam się z astmy
Cena regularna:
30,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Autorka większość życia spędziła cierpiąc z powodu dolegliwości i chorób uznanych przez medycynę konwencjonalną za nieuleczalne - między innymi astmę. Nie godząc się na życie, w którym oddychanie i normalne funkcjonowanie możliwe jest wyłącznie dzięki lekom, wiele lat poszukiwała rzeczywistych przyczyn własnych chorób, aby ostatecznie odnaleźć je… w sobie, a konkretnie - we własnych wypieranych i tłumionych całe życie emocjach.Odkryła, iż z astmy oraz innych “nieuleczalnych” schorzeń można się wyleczyć całkowicie, gdy zacznie się pracować ze swoimi uczuciami, zamiast od nich uciekać i je tłumić.
Dzieląc się własnymi doświadczeniami, pragnie wlać nadzieję w serca tych, którzy ją stracili przez lata wyniszczających chorób i zainspirować do poszukiwań własnego zdrowia i dobrego, harmonijnego życia nie na zewnątrz, ale w sobie, tam, gdzie - jak twierdzi - jest ich jedyne prawdziwe źródło. Sprawdziła na sobie oraz potwierdziła w pracy z wieloma swoimi klientami, iż dotarcie do wewnętrznej prawdy człowieka - miejsca głębokiego uczucia spokoju, całkowicie niezależnego od okoliczności zewnętrznych, przynosi uzdrowienie na każdym poziomie życia i przywraca zdrowie fizyczne.
Dane techniczne
Autor | Agnieszka Pareto |
Data wydania | 2021 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788376492476 |
Liczba stron | 86 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.