Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- RAMTHA Biała Księga
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Uwolnienie. Dobra karma
- Książka o tabu na drodze do samopoznania
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
Jak trudne emocje niszczą twoje zdrowie
Cena regularna:
49,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Dlaczego tak często się zdarza, że mimo przestrzegania zaleceń lekarzy, stosowania odpowiedniej diety i zdrowego stylu życia doskwierają nam przewlekłe bóle i nawracające choroby?
Opierając się na wiedzy z zakresu psychologii, medycyny i neuronauk Cyril Tarquinio, profesor Uniwersytetu w Lorraine, ujawnia związek między dręczącymi nas chorobami a… historią naszego życia. Migreny, skurcze żołądka, bóle pleców, choroby układu krążenia, nowotwory - wszystkie te schorzenia są nie tylko fizycznym objawem zaburzeń w organizmie, lecz także sygnałem, że coś złego dzieje się w naszym umyśle.
W jaki sposób emocje przeprogramowują nasze DNA?
Jaki wpływ na nasz organizm mają traumy z dzieciństwa?
Gdzie w naszym ciele gromadzą się niewidzialne ślady po urazach psychicznych?
Jak odnaleźć w sobie naturalne lekarstwa na ból: miłość i przebaczenie?
Co robić, gdy żadna terapia nie pomaga, a lekarze załamują ręce?
Na te i wiele innych pytań odpowie ci ta niezwykła książka, która zabierze cię w fascynującą podróż w głąb siebie i pozwoli ci zrozumieć prawdziwe znaczenie twoich dolegliwości oraz subtelne powiązania między umysłem a ciałem.
Dane techniczne
| Autor | Cyril Tarquinio |
| Tłumacz | Monika Szewc-Osiecka |
| Data wydania | 2024, Listopad |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 9788367931915 |
| Liczba stron | 222 |
| Wymiary | 145 x 205 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.