
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Oś świata. Ślady najstarszej ziemskiej cywilizacji
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Balsam z omułka zielonowargowego (150 ml)
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Silver (Srebrna). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Dwanaście Warstw DNA
Kuchnia Jogina. Roślinne przepisy z Białego Domu
towar niedostępny






Opis
Piotr Henschke zachęca nas, aby gotowanie traktować, jako medytację, a co za tym idzie, włożyć w to swoje serce. W kuchni może panować gwar lub cisza, możesz słuchać jazzu, rocka lub mantr. Jeśli twoją intencją będzie zadowolenie tych, z którymi usiądziesz przy wspólnym stole, to wtedy jest to "Kuchni jogina".
Od wielu lat głównym zajęciem autora książki jest gotowanie dla osób uprawiających przeróżne aktywności fizyczne, w tym głównie jogę. Pożywienie takie powinno być lekkostrawne, ale jednocześnie dostarczać dużej ilości energii. Z duchowego punktu widzenia powinno być także wolne od złej karmy i przygotowane z sercem.
Czy "Kuchnia jogina" to książka tylko dla joginów? Oczywiście, że nie! To bardzo praktyczne i łatwe w przygotowaniu przepisy dla każdego, kto chce żyć zdrowo, aktywnie i zachować w swoim ciele witalność. Przepisy są nieskomplikowane, a wręcz bardzo proste. Autor uważa, że o doskonałym smaku każdej potrawy decydują odpowiednie i wyważone proporcje, a nie ilość składników i przypraw.
Dane techniczne
Autor | Piotr Henschke |
Data wydania | 2020, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366200289 |
Liczba stron | 184 |
Wymiary | 200 x 260 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.