
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Historia ewolucji świadomości
- Prawa ewolucji świadomości
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Podróż na Jowisza
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
Leczenie przez jedzenie
Cena regularna:
42,99 zł
towar niedostępny






Opis
Czy wiesz, że jedząc produkty pochodzenia zwierzęcego, zwiększasz ryzyko między innymi bezpłodności, cukrzycy, a nawet nowotworu piersi czy raka jajnika? Z tej książki dowiesz się, jak hormony znajdujące się w żywności wpływają na stan twojego zdrowia i w jaki sposób zaburzają gospodarkę hormonalną organizmu, wywołując wiele dolegliwości i chorób.
Neal D. Barnard, jeden z czołowych amerykańskich lekarzy, udowadnia, że większość przyczyn naszych chorób tkwi w jedzeniu. Autor krok po kroku tłumaczy, że w przypadku wielu dolegliwości kluczowym działaniem jest zmiana diety, a dopiero później wprowadzenie farmakologii.
"Leczenie przez jedzenie" to pierwszy tak kompleksowy poradnik przedstawiający zależność między tym, co jemy, a chorobami, na które cierpimy. Jest drogowskazem, który pomoże ci porzucić stare nawyki, a rady w nim przedstawione pomogą ci odzyskać zdrowie.
"Dr Barnard w przystępny i prosty sposób pokazuje, jak ogromny wpływ na zdrowie człowieka może mieć dieta roślinna. Uczy, jak poprawnie ją komponować, aby była zdrowa i dostarczała wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Przytoczone w książce badania utwierdzają czytelnika w przekonaniu, że dieta roślinna niewątpliwie jest dietą godną uwagi."
(Magda Jutrzenka, „Lekarka na roślinach”)
Dane techniczne
Autor | Neal D. Barnard |
Tłumacz | Grażyna Daniel-Schuwald |
Data wydania | 2021, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788324062072 |
Liczba stron | 416 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.