
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Oś świata. Ślady najstarszej ziemskiej cywilizacji
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Balsam z omułka zielonowargowego (150 ml)
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Silver (Srebrna). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Dwanaście Warstw DNA
Naturalne leczenie boreliozy. Wiedza etnomedyczna, terapia holistyczna i zabiegi praktyczne
towar niedostępny






Opis
Do takiego wniosku doszedł Wolf-Dieter Storl, etnobotanik, który sam padł ofiarą boreliozy, po przeprowadzeniu intensywnych i szeroko zakrojonych badań. Przenoszona przez kleszcze borelioza jest chorobą wieloukładową, która może zaatakować każdy narząd i upozorować każdy objaw. Krętki boreliozy potrafią zmylić układ odpornościowy, a antybiotyki w konfrontacji z nimi są często bezsilne.
Elementy skutecznego leczenia boreliozy można jednak odnaleźć w tradycyjnej medycynie chińskiej, w uzdrowicielskiej wiedzy Indian, w homeopatii i w ziołolecznictwie, przekazywanym w świecie zachodnim z pokolenia na pokolenie. Wolf-Dieter Storl zbadał je i z powodzeniem wypróbował na sobie samym. Swą metodę oparł na szczeci i terapii przegrzaniem.
Książka na tle aspektów biologicznych, kulturowych i społecznych tej „nowej zarazy" ukazuje drogę do skutecznego, holistycznego leczenia boreliozy.
Autor: Wolf-Dieter Storl
Tłumacz: Agata Janiszewska
Dane techniczne
Autor | Wolf-Dieter Storl |
Tłumacz | Agata Janiszewska |
Data wydania | 2012, Luty |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-60170-41-0 |
Liczba stron | 256 |
Wymiary | 135 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.