
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Hepa-Complex
- Umysł na wolności
- Autobiografia Nikoli Tesli. Moje wynalazki
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Człowieku sam poznaj siebie
- Rozmowy ze śmiercią
- Książka za milion euro
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
Nieskończona sieć. Anatomia powięzi w działaniu
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Książka Nieskończona sieć, będąca rezultatem ponad dwóch dekad badań i praktyki, stanowi wszechstronny przewodnik, napisany przystępnym językiem. Pomaga on zrozumieć i efektywnie pracować z układem mięśniowo-powięziowym, nadającym kształt ciału.
Układ powięziowy jest elastyczną siecią tkanki, która otacza, chroni i wspomaga mięśnie, kości i narządy wewnętrzne. Pełni funkcje "koryta rzecznego" dla płynu śródmiąższowego, ma również istotny wpływ na układ odpornościowy i hormonalny. W życiu codziennym tkanka łączna jest wyznacznikiem jakości ruchu, nastrojów, gotowości do działania i ogólnie pojętego dobrostanu psychofizycznego.
Nieskończona sieć, będąc w pełni zilustrowanym przewodnikiem, stanowi klucz do zrozumienia sposobu funkcjonowania układu mięśniowo-powięziowego i jego roli we wspomaganiu anatomii ciała. Wyjaśnia też, w jaki sposób delikatne manipulacje tej tkanki mogą zostać zintegrowane z każdą formą pracy z ciałem i ukazuje ich podstawową rolę w utrzymaniu się efektów interwencji terapeutycznej.
Lektura obowiązkowa dla każdego lekarza, psychologa (psychiatry), fizjoterapeuty oraz studenta każdego z powyższych kierunków.
Autor: Rosemary Feitis, R.Louis Schultz
Tłumacz: Adam Polański
Dane techniczne
Autor | Rosemary Feitis, R.Louis Schultz |
Tłumacz | Adam Polański |
Data wydania | 2009 |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 978-83-923879-3-0 |
Liczba stron | 144 |
Wymiary | 202 x 253 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.