
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Czas przejścia. Od istoty ludzkiej do istoty światła
- Nieznany Świat 08/2023 (392)
- Manuka Oil Olejek MANUKA 100% (10 ml)
- Światło, żywy duch
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Golder (Złota). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Prawdziwe cele ludzkości i nowe spojrzenie na jej ewolucję
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
Poradnik naturalnego zapobiegania oraz wspomagania walki z rakiem
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
Rak nie jest wyrokiem śmierci. Można się z niego wyleczyć. Najbardziej skutecznym podejściem do tej choroby jest połączenie konwencjonalnych metod medycznych z uzupełniającymi – naturalnymi, opierającymi się na zdrowej diecie i mądrym stylu życia. Książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy: chcieliby obniżyć ryzyko zachorowania na raka i go uniknąć, zmagają się z tą straszliwą chorobą.
Autor prof. zw. dr hab. Henryk Bieniok jest uznanym specjalistą z zakresu zarządzania, w tym zarządzania samym sobą, a zwłaszcza własnym zdrowiem. Ma w swoim dorobku około 500 publikacji, w tym także liczne książki z zakresu zdrowia i profilaktyki. Ostatnia Jego książka „Wielka księga zdrowia”, cieszy się na rynku dużym powodzeniem. Z wielką pasją i zaangażowaniem prowadzi wykłady z tego zakresu w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach oraz w kilku uniwersytetach trzeciego wieku. Tematyką zdrowia, profilaktyki i samoleczenia, a także medycyną naturalną zajmuje się od kilkudziesięciu lat. Sam prowadzi z powodzeniem poradnictwo w tym zakresie.
Dane techniczne
Autor | Henryk Bieniok |
Data wydania | 2018, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788378874423 |
Liczba stron | 240 |
Wymiary | 167 x 240 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.