
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Hepa-Complex
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Autobiografia Nikoli Tesli. Moje wynalazki
- Nasz Dom. Życie w świecie duchów
- Prawdziwy Anthony Fauci. Bill Gates, Big Pharma i globalna wojna przeciwko demokracji i zdrowiu publicznemu
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Świetlisty człowiek. Wtajemniczenie we współczesne uzdrawianie. Część I i II
Potęga myśli
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
„Największą moc przyznał Bóg duchowi, dał mu ten dar. A ponieważ każda myśl jest przeniknięta tą mocą ducha, która ją stworzyła, oczywiście ona działa. Wiedząc o tym możecie stać się dobroczyńcami ludzkości. Poprzez przestrzeń, aż do najodleglejszych rejonów, każdy może wysłać swoje myśli jak posłańców, świetliste stworzenia, które wyposaża w pomoc ludziom, w niesienie pocieszenia, oświecenia, uzdrowienia. Kto świadomie wykonuje tę pracę przenika powoli arkana boskiego stworzenia.”.
(Omraam Mikhaël Aïvanhov).
Mistrz Omraam Mikhaël Aïvanhov (1900-1986) – filozof i pedagog francuski pochodzenia bułgarskiego – kontynuuje dzieło swego bułgarskiego nauczyciela Petera Deunova (1864-1944) lekarza, teologa, kompozytora, wirtuoza skrzypiec i twórcy tańca paneurytmii. Obaj mistrzowie w wykładach i książkach zajmowali się miejscem i rolą człowieka we Wszechświecie, naturze i społeczeństwie oraz pojmowaniem kultury, etyki, psychologii, medycyny i muzyki jako tworzywa duchowego. Ich dzieła budują w ludziach nową świadomość, wnosząc do duszy współczesnego człowieka miłość, radość i światło.
Autor: Omraam Mikhael Aivanhov
Dane techniczne
Autor | Omraam Mikhael Aivanhov |
Data wydania | 2013, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-3-89515-424-9 |
Liczba stron | 192 |
Wymiary | 110 x 180 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.